Een mooie afspeellijst.. ( nou mag het nog!)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Sinds een tip van een forumlid ben ik ism 4-Kvideodownloader afspeellijsten van Youtube aan het downloaden zonder de vervelende reclame, en ik kom zo af en toe echte mooie lijsten tegen.

De volgende daar zitten echt mooie toppers tussen voor de ouw lullen onder ons. :jow: 

.
 
Laatst heb ik van youtube via online video naar mp3 laten converteren.

Maar op de een of andere manier wordt dat vernaggelt. Passages in het nummer zomaar 6db lager, of enkele pauzes in het nummer van 1 seconde.

Niet 1 online site geprobeerd masr meerdere steeds zelfdecresultaat, terwijl op youtube het wel perfect weergegeven wordt.

Zal dat progje van jou eens opsnorren.

 
Probeer je dan alles tegelijk om te zetten The Matrix?

Want ik gebruik dacht ik (heel af en toe) deze online convertor en dat werkt toch eigenlijk prima.

Maar in mijn geval is het dan af en toe een enkel liedje.

Overigens is het eigenlijk niet ZZtop maar alleen Billy Gibbons van ZZtop die meedoet. Ik dacht eerst dat ze alle 3 zouden meespelen omdat je ZZtop schreef, maar dat is dus niet zo.

 
Zo stond het in de titel BT, die heb ik zo overgenomen.

@Matrix, ik heb dat progje gekozen op advies van …

De licentie kost €17,- voor 3 jaar, dus dat is bijna voor niks.

Ik ben er tot nu toe tevreden mee.

 
Zo af en toe een liedje, die mij bevalt hooguit 6 per jaar.

Maar euvel doet zich voor afgelopen week.

In de adobe editor is duidelijk de lege plekken of de zachtere passages herkenbaar.

Zal die link van jou volgende week eens proberen. Eerst komend weekend sniklaas en verjaardag van moeders vieren eindelijk gaat ze met pensioen.

Maar dat zal alleen financieel voordeel bieden. Want ze werkt al jaren niet meer. Ze heeft een blanke slaa... OW of ik eten wil maken.  :achja:

 
Adobe editor? Voor Mp3? Nu ben ik helemaal de kluts kwijt.

Wat heeft Adobe editor met mp3 bestanden van doen?

 
Woordje vergeten

Het programma Adobe Audition.

Met dit programma kun je een scala  aan muziek  extensions, mp3 wav etc.

bewerken , stukken eruit knippen toevoegen fade in fade out plaatselijk versterken of verzwakken converteren van wav naar mp3 , teveel om op te noemen.

Een ingeladen muziek wordt grafisch weergegeven en kan bewerkt worden. Bv glitsjes verwijderen . Gebruik dit programma ontzettend veel om bv een medley te maken , korte delen van nummers aan elkaar plakken.

https://www.adobe.com/nl/products/audition.html?gclid=EAIaIQobChMI66HzpaP_3gIVBc53Ch0pVwiaEAAYASAAEgJHVPD_BwE&sdid=88X75SL2&mv=search&ef_id=EAIaIQobChMI66HzpaP_3gIVBc53Ch0pVwiaEAAYASAAEgJHVPD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!3085!3!302159708533!e!!g!!adobe%20audition

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom gebruik jullie niet het gratis proggie Gemistdownloader?

Kun je zelf beslissen hoe je binnenlurkt Mp3 of 4, wmv, flv noem maar op.

 
@Nono, kun je met dat programma ook complete afspeellijsten in 1 keer downloaden?

Dat is wat ik op dit moment doe met 4-K-videodownloader. 

 
Het programma Adobe Audition.
Oooh ik dacht al, wist niet eens dat Adobe zoiets had. De naam Adobe editor wordt normaliter gebruikt voor de pdf documenten te schrijven.

Is nu duidelijk.

 
Sorry Freggel, dat weet ik niet, ik heb dat nog nooit geprobeerd.

Ik heb zelf al zo veel muziek, dat ik geen gebruik maak van afspeellijsten.

Maar zou zo maar kunnen; er is een optie voor:  "lijst met uitzendingen en video's downloaden".

Daarnaast kun je het ook gebruiken voor NPO en RTL XL, Kijk en Nickelodeon.

Maar voor af en toe een individuele video binnenlurken, werkt het in ieder geval fantastisch, je geeft aan of je het in MP3 dan wel MP4  binnen wil halen en je hebt er verder geen omkijken meer naar.

4K downloader gebruik ik ook, maar dan moet je zelf weer aan de slag als je alleen geluid wil.

 
Nono, ik heb op dit moment gewoon een "tik" van en met videoclips. :biggrin:

 
Nog een mooie, en eentje om te onthouden!! 

House.....

Begonnen hier net over de grens, in Brasschaat, Confetti's......  Ik zal het nooit vergeten dit moment dat wij met zijn allen in deze discotheek stonden. [ik krijg er nu nog rillingen van....].

:jow:


 
Pfffttt.... de ene na de andere afspeellijst wordt naar binnen geslurp, ik ben blij dat er weer 2 weken vakantie aan zitten te komen, dan kan ik eindelijk gaan sorteren en filteren!!! 

Weer en leuke met ouwe meuk:

een oud label...
Intussen al bijna 400 gig aan clips binnengehaald twv 13;000 clips. :biggrin:

En echt er zitten plaatjes tussen die ik allang vergeten was!!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan