BOETS!!!???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Staat dat zwembad van jou nou nog steeds op 25 graden!!! 

Begin straks niet te piepen dat er weer een  nimf longontsteking heeft en jij ze warm moet houden!!! 

Zo werkt het niet Maatje B.

 
Volgens mijn zo stijf als een plank ze hebben de link gelijk forbidden gezet

 
Zeker om te voorkomen dat er geverifiëerd wordt dat die uit het Boetsenbos ontsnapt is. :biggrin:

 
Ik was er bang voor! Boets heeft zijn beveiliging goed voor elkaar.

Maar niet getreurd, hier is ze:



 
Da's hetzelfde zwembad waar ik ooit in gezwommen heb. Wij zijn er in de verkeerde tijd geweest zie ik. Hmmz... fijn paard! :sex:

 
Ja tijger,

Waren inderdaad andere tijden, toen hielden we ons nog bezig met het illegaal proberen te kijken

naar kabel en satelliet en tijdens de jaarlijkse bbq namen we als we het warm kregen eens een frisse duik.

Maar ja tijden veranderen, we zijn allemaal wat ouder geworden en hebben inmiddels allemaal braaf een abbootje bij

C+ en ziggo afgesloten, dus ja blijft nu zat tijd over om wat andere hobby's uit te oefenen, vandaar dat maatje Freggel

en ik een aantal jaren geleden besloten hebben om het bosnimfenproject op te starten enne...resultaat is niet mis zie je wel.

B.

 
Maar die bosnimfen waren er toch vroeger ook al? Alleen lieten die zich nooit zien als wij er waren.

Zelfs niet ter ontspanning en verkoeling van onze warm lopende streamhack discussies. :biggrin:

Maar het ziet in elk geval goed uit, de jonge bosnimfen zijn ook wat ouder en voller geworden zo te zien. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan