Allemaal nog bedankt voor de felicitaties!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb afgelopen vrijdag genoten van mijn verjaardag, en heerlijk gegeten in restaurant "De Bocht'...

Een mooie zinspeling, want "bocht' is het echt niet, je kunt daar héérlijk eten, onder het genot van een Zundert10! 

Vandaag nog even verder gefeest, een reünie met een stuk of 80 familieleden, het was maar een klein gedeelte van de familie, de reden van de reünie was vanwege opa en oma, die vandaag allebei jarig zouden zijn als ze nog bij leven waren, komende juni zouden ze 100 jaar getrouwd zijn. :biggrin:  [61 kleinkinderen, dus tel de rest maar op...]

Ik heb een top weekend gehad zo, maar ik heb helaas tegoed bonnen voor worstenbrood en appelflappen over die bij het oud papier gaan, want ik had mezelf voorgenomen om iedereen die een felicitatie deed, afgelopen vrijdag, een tegoedbon op te sturen van minimaal 10 worstenbroodjes of appelflappen om op te halen bij de bakker in de buurt. :biggrin: 

 
Alvast gefeliciteerd voor 2020-2021-2022-2023-2024-2025-2026-2027-2028-2029 en 2030

 
Bij deze van mij ook nog van harte proficiat (naast Facebook en Duck). :biggrin: :biertje: :santa:

Was ook heerlijk weertje om lekker buiten te gaan vandaag, dus dat hebben jullie goed uitgezocht!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan