Reclame blokken op tv?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik kijk normaal gesproken niet veel naar de tv, maar sinds een half jaar ben ik [tijdelijk] uit de ploegendienst, en heb dus nu wat vaker tijd om 's avonds in de bank te ploffen en tv te kijken.

Nou om eerlijk te zijn vreet ik mezelf compleet op! Pffftttt… wat een reclame en wat een herhalingen, programma's die je 3 dagen geleden gekeken hebt, en dan weer herhaald worden??? 

En om dan nog maar niet te spreken over de oude series zoals Allo allo, en The A-team, hebben ze nou niks beters meer??? 

Of spannen de commerciële samen met Netflix en Videoland.

 
Oh maar dit is al langer het geval dan een half jaar hoor.

Inderdaad veel herhalen maar je wordt ook doodziek van de reclame. Misschien begrijp je nu ook waarom ik lekker rustig 's nachts kijk als ik iets wil kijken. Dan heb ik het opgenomen en kan de reclames lekker snel doorzappen. En het is maar weinig wat opgenomen hoeft te worden omdat teveel zooi gewoon oud is van vorig jaar of herhalingen en ga zo maar door.

En om dan nog maar niet te spreken over de oude series zoals Allo allo, en The A-team, hebben ze nou niks beters meer???
Pardon? Er zijn heel veel mensen die blij zijn dat weer eens wat leuke oude series zoals Allo Allo weer eens op TV komen. Jarenlang werd in de zomer alleen herhaald wat in de winter uitgezonden werd tot in den treure toe.

Dan is iets als Allo Allo wat toch al jaren geleden werd uitgezonden, gewoon een verademing. Wat mij betreft mochten ze nog meer uit zenden van nog langer geleden.

The A-Team vind ik zelf ook niet zo geweldig, maar je hebt er klaarblijkelijk nog niet naar gekeken, behalve naar de naam dan, want er spelen totaal andere mensen in mee, dat is dus een vernieuwde serie van The A-Team.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan