Oefenen met mijn drone...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nee ik ben niet de maker van het filmpje in dit onderwerp, maar ik ben wel aan het oefenen hoe ik zo'n klein ding van onze grote rovers onder controle krijg!!! 

:biggrin:

 
Haha, deze is waarschijnlijk gemaakt met een duur klein ding wat misschien niet perse van onze grote rovers afkomstig is. Een DJI Spark of zo.

Leuk filmpje!

De maker moet er wel rekening mee houden dat ie natuurlijk hartstikke illegaal bezig is (no fly zone) dus met openbaar maken van dit soort filmpjes, zeker als het wat grotere evenementen betreft omdat dit vaker en beter bekeken wordt.

 
Ach Black Tiger er mag wel meer niet....

Laat ze aub filmen met evenementen als deze, niet alleen in Zundert, maar ook in de grotten bij jou!

Schijt aan al die regels en wetten... Tumme, Passie.... Cultuur....Geschiedenis... dit is wat Nederland is!!!!

Ik zit hier vanavond ook weer wat speelgoed te bestellen bij onze grote rovers in het verre oosten...

Voor de test eens een "slimme deurbel' besteld. Scheelt toch ruim 60%...

Deze week ook nog een mail gehad van iemand, waar in het antwoord stond dat ik op moest passen met de auteursrechten....

Hoever moeten we gaan? 

Het is goed dat jij nog op tijd ingrijpt! zie filmpjehttps://www.youtube.com/watch?v=lwMybWFtQh8


https://www.youtube.com/watch?v=lwMybWFtQh8

 
En ohja, ik edit niet nu, weet nog niet hoe het moet nu....

Maarrrr... let even op bij de eerste, de drone is niet in beeld, en op het moment dat men op hoogte gaat laten ze volgens mij bewust en "wieken" zien van de drone, en daarna komt het logo van Omroep Brabant in beeld. ;)

Ik weet hier het het fijne niet van, maar ik denk dat het beeld goed doordacht is.

 
Er mag zeker wel meer niet, maar het gaat mij er om dat ook ik het juist leuk vind dat zulke dingen gefilmd worden, dus zowel zaken als een corso alsook een kermis, grotten, noem maar op.

Ik wilde alleen een waarschuwing afgeven voor diegenen die dat doen, om die dingen niet zomaar publiekelijk op Youtube te zetten omdat je dan gewoon grote kans loopt ontdekt te worden en een behoorlijke boete te krijgen. ;)

Jaaahaa.... daar was ik even op tijd in dat andere filmpje. :biggrin:

En ohja, ik edit niet nu, weet nog niet hoe het moet nu....

Gewoon onderaan je bericht op "wijzig" klikken?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan