Zoeken en kleurinstelling

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Het is nog een heel gezoek waar alles verborgen zit.

kan het beeld anders ingesteld wordenwitte  achtergrond is erg vemoeiend. 

Als de website totaal gereed is dan Chapeau.?

 
Hallo The Matrix.

Yep, ben al met de kleurstelling bezig, en nog een boel andere zaken die erbij horen.

Ben nog even aan het nadenken om het zelf verder te doen of om een thema te kopen. Het andere thema komt snel beschikbaar dus dan is het ook weer rustiger voor de ogen.

Maar het werken met blocks is hier veel moeilijker om die te krijgen waar ik ze hebben wil en baart me wel wat zorgen.

Komt hopelijk ook snel goed.

 
Hallo The Matrix.

Is dit al beter qua kleurinstelling en rust van de ogen?

 
Je ziet steeds meer dat nieuws sites zoals NU.NL een zwarte achtergrond hebben met witte karakters.

Dat vind ik persoonlijk het fijnst om te lezen . De kaders rondom deze vensters 

zouden zo kunnen blijven.

Maar het is erg persoonlijk. Iig geen bonte mengeling van kleuren. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een bonte mengeling zal het sowieso niet worden.

Inderdaad zie je vaker zwart, maar ik vind dit grijs ook al rustiger voor de ogen.

Eigenlijk wilde ik het een beetje houden zoals op het oude forum, want dat is de herkenbaarheid van Fun.

Als ik 't momenteel nog donkerder ga maken, dan moeten al die kleine aanwijzingen ook allemaal omgezet gaan worden naar een lichtere kleur, dat is nu net nog niet nodig.

Het ligt wel in de bedoeling dat als het hoofd thema klaar is dat er dan nog een ander thema gemaakt wordt, gebaseerd op dit maar dan met nog een donkerdere achtergrond. Dat zou dan best wel eens zwart of zwartachtig kunnen zijn.

 
@ tijger,

Ziet er goed uit man, weer goed gedaan (YY)

 
@the matrixHet is dan geen zwarte achtergrond met witte letters want dan moet ik echt alles gaan aanpassen, maar ik heb een thema erbij gezet waarbij het grijs een stukje donkerder is, werkt misschien ook prettiger.

Onderaan bij de Thema's kun je nu ook kiezen uit "Fun Iets Donkerder", da's misschien ook al een stuk rustiger voor de ogen, totdat ik eens een keer tijd heb om een zwart/wit thema te maken. :)

 
Hey Zwarte Tijger, 

Je bent druk bezig maar het ziet eral vernieuwend uit. Ik moet er nog een beetje aan wennen maar dat zegt meer over mij. Het ziet er mooi uit, waarvoor  dank!

 
Je ziet steeds meer dat nieuws sites zoals nu.Nl een zwarte achtergrond hebben met witte.karakters.

Dat vind ik persoonlijk het fijnst om te lezen . De kaders rondom deze vensters 

zouden zo kunnen blijven.

Maar het is erg persoonlijk. Iig geen bonte mengeling van kleuren. 

Dat iets donkere thema is al wat mij betreft een goede verbetering. 

Top. ?

 
Lampjes kapot maken.

Zet je geluid even aan en ga met je muis lans de gekleurde lampjes. 

Ik hou er zo van. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan