SATTELLIET ONTVANGST

Lid sinds
2 apr 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
WIL VIA DEZE WEG VRAGEN HOEVEEL SATTELLIETEN ER ZIJN OM ALLES UIT DE LUCHT TE HALEN OM ZO DE COMPLETE AARDBOL TE BEKIJKEN .

GROETJES VAN FARES MOESAFIER 

GRAAG Z.S.M. EEN REACTIE HIEROP .

 
Hallo Abdoel en welkom op Satellite Fun.

Als eerste zou ik je willen vragen volgende keer je caps-lock uit te zetten zodat je tekst niet meer alleen in hoofdletters staat want dat wordt als "schreeuwerig" ervaren. ;)

Ik weet niet precies wat je bedoelt met je vraag maar je kunt niet alle satellieten ontvangen, wij kunnen bijv. de Amerikaanse satellieten niet "zien".

Een complete lijst van satellieten die je wel kunt ontvangen kun je op deze site zien:

https://nl.kingofsat.net/satellites.php

Daar kun je ook bovenin filteren op zenders/kanalen en pakketten bijvoorbeeld.

Een en ander is afhankelijk van het vrije zicht naar het zuiden. Huizen en hoge bomen kunnen het zicht beperken.

De meeste mensen kunnen gemiddeld wel van 28 oost tot 5 west satellieten ontvangen. Sommigen minder. Zoals gezegd ligt het er aan in hoeverre je zicht op het zuiden hebt en voor een aantal satellieten is ook de grootte van de schotel bepalend.

 
Pfoeh, ik dacht ff dat ik mijn leesbril op had. :biggrin:  

Maar om zsm een antwoord te geven, je kunt niet over de horizon heen kijken!  dus alles bekijken zal met satelliet niet mee gaan vallen, het enige wat jij kunt doen @Abdoel Fares Moesafier is op zoek gaan naar een iptv-abbootje bij onze chinese vrienden. ;)  

Ik hoop dat je nu met deze 2 antwoorden snel genoeg geholpen bent?

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan