Jump to content
Sign in to follow this  
freggel1

Windows 10 start automatisch programma's op?

Recommended Posts

1 uur terug, freggel1 zei:

Ik snap het nog niet helemaal, want beide problemen zijn er niet iedere dag.

Dat bij jou jouw mail opstart is best wel apart.

Gisteren kreeg ik op mijn oude PC een update binnen en na de installatie klapte er weer 3 vensters open. Eén venster met mijn startpagina, één venster met de MSN pagina en één met informatie over de update. De MSN pagina bezoek ik nooit en hij komt ook niet in mijn favorieten lijst voor dus dit voegt MS voor hun plezier en mijn gemak er zelf aan toe. :grr:

Microsoft heeft er ooit voor gekozen om na een update een browser te openen met informatie over de nieuwe versie update. Blijkbaar is het niet eenmalig maar blijft het zich elke keer herhalen (foutje in W10?).

Voor die draaiende fans na het afsluiten, probeer de drivers van het moederbord eens te verwijderen en op nieuw te installeren. Haal de drivers wel op bij de fabrikant van het moederbord en laat ze niet installeren via een update van W10.

DM8000 Newigma2

Posted (edited)

Freggel -->Kneus, ?

Beterschap 

Edited by the matrix

groet,

the matrix

Sluit je u browser af voor je u pc afsluit? als je dat niet doet dan opent die dan ook als je hem weer opstart.

https://www.games4you.be/

https://www.elektrischefieters.be/

@toska, als eerste welkom op het forum!!! 

Ja ik sluit altijd alles af voordat de pc afgezet wordt.

Happy Funboardin'

Hmmm. gisteren was er een update van Firefox, en prompt gebeurt het weer. Firefox wordt weer meteen opgestart. 

Weer maar eens dit gedaan.

Ik ben benieuwd want het was een tijdje weg.

Happy Funboardin'