Sab titan 3/4 hd combo

Jetje

New Member
Lid sinds
22 jun 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
2
Punten
0
Locatie
Amsterdam
Hallo Forumleden

Ik ben nieuw hier en een leek op sat gebied heb twee sab titan 3  en 1 sab titan 4 ontvanger heb de software gedownload van de site

Dvbstand.com dit i.v.m. de homeshare mogelijkheid  welke niet op de standaard sofware aanwezig is.

Nu kijk ik eens in de zoveel tijd of er nieuwe software is uitgekomen nu is deze site sinds enige tijd niet meer in de lucht terwijl dit toch een legale site is

Iemand enige idee of deze een andere naam heeft gekregen of gewoon is opgeheven?????

Alvast bedankt voor de reactie

Jetje

 
Hallo Jetje, welkom op Satellite Fun.

Het ziet er inderdaad naar uit dat dvbstand.com er niet (meer) is. Het zou ook kunnen zijn dat ze van server aan het veranderen zijn, maar het zou ook kunnen zijn dat ze er mee gestopt zijn.

Eigenlijk zijn langzaam maar zeker bijna alle satellietforums aan het sluiten, behalve enkelen. Dat heeft ook te maken met de grote opkomst van Smarttv met o.a. zeer betaalbare tarieven van Netflix en Videoland maar ook vanwege de opkomst van IPTV.

Dus het is niet met 100% zekerheid te zeggen of deze nu definitief opgeheven is, maar het zou mij dus niet verbazen als ze wel gestopt zijn.

Misschien dat een van onze andere gebruikers nog iets meer weet.

 
Elders gelezen dat SAB er inderdaad mee gestopt is.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar de vraag ging over de dvbstand.com website. Of was die stiekem eigendom van Sab?

 
Update DVBstand.com

Hoi alle welke gereageerd hebben de site is weer online heb  meteen de nieuwste SW voor de Titan 3 en 4

binnengehaald 

Groet Jetje

 
Nou gelukkig, dan was hij toch maar tijdelijk weg, dat is wel eens vaker gebeurt.

Fijn te lezen dat hij weer terug is.

Bedankt voor de terugkoppeling hier! (Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan