Onze moderator in het ziekenhuis.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.681
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Bij de eenden lees ik een bericht van @BT dat onze moderator @freggel1 onze "fietsendief" voor een spoedoperatie is opgenomen in het ziekenhuis.

Gelukkig lees ik dat de operatie  gelukt is en hij moet revalideren en hopende dat hij de interresse in dames niet helemaal kwijt is al is wel minder geworden de laatste jaren.

Maar @freggel1 veel sterke en beterschap.

 
Och germ.

@Freggel

Beterschap en hou je taai!

 
Ik had dat op Fun ook vermeld in de BBQ club, dacht dat die berichten ook voor iedereen toegankelijk waren.

Schijnbaar dus niet, mijn fout dat ik het hier niet vermeld had. Mijn excuses hiervoor! :bloos:

Helaas kan zijn BBQ niet door gaan wegens dat hij eerst goed moet herstellen.

Vanuit het ziekenhuis kan hij af en toe via zijn telefoon toch wat schrijven op het forum.

Ook van hieruit nogmaals heel veel beterschap gewenst!

 
Bedankt voor de wensen. 

Het gaat al weer een beetje beter, straks weer een paar stapjes maken.

De interesse voor de dames is niet dus dat komt goed.

 
De interesse voor de dames is niet dus dat komt goed.


Dit komt omdat ze niet zo verschijnen als in die ene Burcht. Wacht maar, leren lopen doe wel zo gauw ze roepen "pak me dan".

Heel veel sterkte toegewenst en ik duim voor een spoedig herstel.

 
Ik heb nog een Aldi folder voor freggel, met dames. Ik zal 'm die eens doorsturen om hem te verblijden. :biggrin:

 
Indien iemand nog mest nodig heeft voor de tuin. Binnenkort komt er een hoop vrij?

 
De interesse voor de dames is niet dus dat komt goed.


Dat vermoeden had ik ook al ben wel benieuwd of Jenny nog een beterschaps kaart stuurt.

Die is inmiddels al iets ouder ze zal wel een andere fiets hebben inmiddels.

 
Vandaag mag ik weer naar huis, lekker in mijn eigen omgeving en bed straks.

De meeste pijn is gelukkig weer weg. 

Er volgt nog wel een lange weg van revalidatie, vooral het lopen en de dagelijkse stoelgang...

 
Nou gefeliciteerd het beste knap je op als je in je eigen doen bent.

Beterschap. :applaus:

 
Mooizo, fijn dat je weer naar huis mag!

 
Wat is dat lekker!!! Slapen in je eigen bed. :biggrin:  

 
Rustig aan man!

Ben blij dat het beter met je gaat!

 
Gisteren weer naar het revalidatiecentrum geweest, en voor het eerst met een kruk en de therapeut als ondersteuning trap gelopen, daarna met 2 krukken een paar rondjes langs "de brug" en daarna zonder de ondersteuning van de brug.

Daarna weer met de ergotherapeut aan tafel en daar moest ik als eerste gaan staan zonder ondersteuning, en werd me de grens uitgelegd tot hoe ver ik vooral niet moet gaan. Ik kreeg toen ook meteen te horen wat het precies is wat ik op dit moment heb, een incomplete dwarslaesie. 

Pffftttt, zo kun je alles nog, en zo ben je uitgeschakeld.

 
Toppie, hou het vast! En hou je in elk geval aan die grenzen wat ze je aangeven, jou kennende!!

Is wel even schrikken zeg een incomplete dwarslaesie. Goed om te horen dat ze er op tijd bij waren en dat het er naar uit ziet dat het weer helemaal goed komt!! (Y)

 
Hoi Freggel,

Gelukkig zit er nog voldoende pit in je sodemieter; ik bedoel: je kan nog stappen zetten terwijl je een incomplete dwarslaesie hebt.

Ik raad je aan om aan de dokter te vragen welke bewegingen je absoluut niet moet maken.

Heb je soms liggen stoeien met 50 bosnimfen in je grot?

Hou je taai man! en geen onverwachte bewegingen maken. 

 
Was dat maar waar @Bones, voorlopig ben ik op dat gebied even uit gestoeid…

 
Dat vermoeden had ik ook al ben wel benieuwd of Jenny nog een beterschaps kaart stuurt.

Die is inmiddels al iets ouder ze zal wel een andere fiets hebben inmiddels.




Jenni, was helaas even op vakantie, meisje had het verdiend!

Maar ze is weer terug en zorgt weer goed voor mij. :sex:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie meid,

maar denk aan je rug.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan