andre rieu

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

op 27 en 28 juli zal andre rieu weer live te zien zijn

27 juli vanaf 19.00 uur

28 juli van af 15.00 uur ( herhaling)

waarschijnlijk via de zelfde transponders als altijd

o.a.: 0.8°W 11472, V, 13311 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 ANDRE RIEU

onesheet.jpg


 
Gaaf helaas kan ik niet draaien naar 0,8 w Ik had het graag opgenomen.

Iemand die het misschien kan op nemen?

 
Hoi Nummer10

Jij zal zeker niet zoveel last van de hitte hebben, je duikt gewoon je zwembad in.

Ik zal het voor je proberen man, let wel dat al mijn opnamebestanden .trp zijn.

Verder ben ik ook geen techneut, dus jij moet me uitleggen hoe ik dat bestand dan naar je toe moet sturen (ik heb wel eens iets gehoord over een gezipte map, maar nogmaals, ik heb er geen verstand van).

Laten we eerst maar eens kijken of ik m binnen trek met mijn 80cm schoteltje.

 
Ha Bones,

Dat zou super zijn. Kijken we na afloop wel hoe groot het bestand is en hoe we het bestand versturen.

Alvast bedankt.

 
Ik ga mn best voor je doen; die txp stond nog in mijn ontvanger, maar niks in mn zaplist.

Ik ga die txp dus morgen opnieuw handmatig uitlezen want nu zit er geen signaal op.

Ik had altijd problemen met 1 bepaalde txp, dat was die txp waar dat schip "Huntegruden" (of zoiets) op uitzond. Dat schip deed Noorse fjorden aan.

1x -in het begin- kreeg ik m gewoon binnen, het jaar daarop ging ie naar een andere txp en kreeg ik m niet meer.

In ieder geval ga ik morgen voor je aan de slag!

 
Succes, ik hoop dat het lukt. Klinkt wel heel leuk die 0,8 w nog een beetje Feedhunten. 

Wordt deze sateliet vaker gebruikt voor dit soort doeleinde? 

 
Jaren geleden deed ik dit op bijna iedere sat, tegenwoordig heb ik helaas minder tijd; ik deed vroeger iedere maand een blindscan van de exotische sats, nu doe ik dat niet meer zo vaak.

 
Hoi Nummer10

Op  11472V, 13311 DVB-S2 trok ik niks binnen, totaal geen signaal;

Daarna deed ik een blindscan van 11470 t/m 11474 vertikaal;

Op 11471V kreeg ik signaal van een symbolrate van 7199 DVB-s2.

De naam van dat station is: MMG-D185 HD Enc

Ik hoorde duitse muziek (geen Rieu), beeld had ik echter niet.

Ik heb getest tot 20:26 uur.

Jammer man!

Veel groeten en om de teleurstelling te verwerken raad ik ja aan om "Bommetje" te maken in je geweldig mooie zwembad.

 
Helaas, dan. Bedankt voor de moeite.

PS. ik werk niet meer in dat zwembad. Nog 3 zwembaden gehad maar ik zit nu op het hoofdkantoor, waar ik meedraai in team onderhoud.

Ik werd het gezeur en de problematiek in de zwembaden een beetje zat na 30 jaar en men vroeg toevallig of ik team onderhoud wilde versterken.

 
Hoi Nummer10

Veel succes bij Team Onderhoud!

 
Hoi Vrije Fries,

Ik kreeg m niet binnen, wel kreeg ik MMG-D185 HD Enc

Op 11471V kreeg ik deze binnen, maar met een symb van 7199, DVB-s2.

Is 11472V, 13311 DVB-S2 toevallig ook de freq waar dat schip Huntegruden (of zoiets) op wordt uitgezonden?, dat zou dan alles verklaren omdat ik Huntegruden nooit meer heb kunnen ontvangen sinds ze van freq -jaren geleden- veranderd zijn.

Veel groeten man!

Bones

 
hoi,

het concert vond op verschillende data plaats in begin juli.

ze maakten opnames op 5, 6 en 7 juli en de vertoning in de bioscoop was een mix van alle 3 de avonden.

op de datums dat het in de bioscoop was te zien werd dit via en speciaal systeem (via internet?)

naar de diverse bioscopen gestuurd.

blijkbaar was de uitzending in januari j.l. de laatste die we live konden volgen via satelliet.

 
Hoi Vrije Fries,

Ik kreeg m niet binnen.

iig dank voor je reactie.

 
Heb je voor niets je best gedaan Bones.

Toch nog bedankt voor de moeite!

 
Graag gedaan Nummer10.

 
hoi,

TV-Premiere im MDR: „André Rieu – Das große Konzert 2019“

André Rieu, mal traditionell, mal modern aber immer mit Stil: Auch 2019 hat der niederländische Stargeiger und Walzerkönig wieder ein rauschendes Musikfest in seiner Heimatstadt Maastrich gefeiert. „André Rieu – Das große Konzert 2019“ ist am 7. September, um 20.15 Uhr, im MDR-Fernsehen erstmals im deutschen TV zu sehen.

Wiederholung 3. Oktober SWR gleiche Zeit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan