Starter zoekt hulp voor zijn Dreambox 500hd.

Peter Brouwer

New Member
Lid sinds
10 aug 2019
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo ben peter,

ben helemaal de draad kwijt.

heb een dreambox 500 hd , en heb bij het installeren op fabrieksinstellingen gedrukt..

alles kwijt natuurlijk, 

en van computer taal ook geen kaas van gegeten.

kan ik bij iemand langs komen, die mij stap voor stap,

uitlegt hoe ik alles draaiend ,maakt.

heb uiteraard een schotel en een kaartje van canaal digitaal.

uitleg op dit forum , heb ik het geduld niet voor, daar ik een druk sociaal leven heb.

hopend op een luisterend oor,

wacht ik af

peter

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Peter, allereerst welkom op ons forum.

Je vraagt of er iemand langs wil komen om jou te helpen, het is dan handig als je even aangeeft in welke regio je woont.

Email-adres en dergelijke kun je het beste uitwisselen via een persoonlijk bericht.

Ik heb ook even jou topictitel een beetje aangepast.

Overigens is het nu wel een mooi moment om het zelf te leren. ;)  

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Da's in de buurt van Helmond. Voor mij ook nog een heel stuk rijden, ik woon in Maastricht.

Maar het is wel handig om het misschien toch te leren, want het is niet echt moeilijk en soms zal het toch nodig zijn.

We hebben hier ook een handleidingen sectie met afbeeldingen hoe je zoiets zou moeten doen.



Deze heb ik zojuist nog aangevuld met wat extra gegevens hoe dit met een Dreambox 500 HD te doen is.

Er is ook een filmpje van te vinden op Youtube in het Duits.

 
alvast bedankt , voor je responce , kan ik wat mee.Als het niet lukt hoor je van me

 
Ja tuurlijk, mocht het niet lukken dan laat het gerust weten dan proberen we het op andere manier.

Succes alvast!

 
ik kan je wel helpen denk ik   , he ervaring met meerdere sateliet boxen ,  heb jij     1 of 2 lnbs   of draaibaar 

voor de nederlandse kanalen   moet je    23,5  east  en 19.2  east  moet scannen    en  eerst je  systeem instellen  draaibaar of niet

 ik hoor het wel   ,grt jehudi moergestel

 
welke software staat er nu op de ontvanger 

 
als je wil kun je met die dm 500 naar mij komen  dan zal ik hem wel voor je goed zetten 

ik heb ook 2 lnb   vast    mijn  telefoon nummer is xxxxxxxx

in moergestel   als dat voor jou te doen is   , grt  jehudi v herck

gratis  voor de hobby

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ik zie dat ik me in die andere thread van persoon vergist heb, sorry.

Ik heb even het het telefoonnummer verwijderd. Dat soort dingen valt onder de privacy en kan makkelijk misbruik van worden gemaakt als het op internet rond slingert. Dus dat kun je beter even via een prive bericht (conversatie) onderling even uitwisselen.

De publieke forum berichten gaan namelijk ook automatisch naar Facebook en Twitter. ;)

 
Zit @Peter nou intussen al een week of 2 week zonder beeld op zijn tv, of is het intussen al opgelost? 

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan