Binnenkort! Houdt de datum in de gaten, deze verschijnt op de Kalender hier!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
2-daagse CURSUS VOOR MANNEN Alleen toegankelijk voor mannen! Let op vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal deze cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:

Dag 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling

TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie

VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER oefenen met verschillende soorten wasmand (visualiteitstraining)

IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS UW VROUW FILE PARKEERT?
Rij simulator

DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: hulplijn en diverse praatgroepen.

HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.

DAG 2

LEGE MELKPAKKEN: koelkast of prullenbak?  Groepsdiscussie en rollenspel.

BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR DE VROUW IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID Powerpoint presentatie

ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde

DE VAAT/SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/AFWASMACHINE? Debat met enkele experts

BASISVERSCHILLEN TUSSEN MOEDER EN PARTNER Praktijkles en rollenspel

HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechniek

LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE ALS MAN TOCH NOOIT GELIJK HEBT persoonlijke begeleiding mogelijk

Stuur dit zo snel mogelijk door des te meer mannen kunnen deelnemen.

 
Training; 3-daagse cursus voor vrouwen

LET OP!
Alleen toegankelijk voor vrouwen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 3 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:

DAG 1

WAAROM DE TOILETBRIL OMHOOG DOEN
Powerpoint presentatie met uitleg van het nut van de toiletbril

HANDENARBEID
Wat is een gereedschapskist, wat zit er in en waarom er van af te blijven. (Inhoudelijke discussie)

DE AUTO
Hoe werkt het ding, hoe leer ik er mee omgaan. (Forum met spreker)

DE AUTO (2)
Rijles in simulator om ongelukken te voorkomen, maximaal 4 deelnemers.

VERMAAK
Wat voor films vinden mannen leuk om te zien en hoe kan ik mij daar het beste in plaatsen. (Powerpoint presentatie met discussie achteraf)

DAG 2

DE AUTO (3)
Rijles in simulator voor degenen die op dag 1 het gemist hebben.

HOOFDPIJN
Waarom is het vervelend om over hoofdpijn te klagen. (Realistische setting voor rollenspel, meerendeel discussie met experts)

GEMOEDSWISSELINGEN
Hoe voorkom ik ze en hoe zorg ik ervoor niet van de hak op de tak te vliegen? (Open Forum, telefonische hulp achteraf mogelijk)

MENSTRUATIE
Hoe zorg ik ervoor dat hij er geen last meer van heeft.

RUST IN HUIS
Cursus mond-houden terwijl hij bezig is, gevolgd door een cursus hoe-laat-ik-hem-met-rust (Gegeven door enkele experts op het gebied van doofstommen en ZEN-Meditatie)

WENSEN
Hoe breng ik mijn wensen zo, dat hij het er mee eens is, maar ook vooral de kans heeft er tegen in te gaan. (Open Forum)

DAG 3

CHOCOLADE
Is geen water! (Rollenspel met bekertjes water i.p.v. chocolade)

SNOEPGOED
Wanneer wel en wanneer niet snoepgoed kopen en/of eten? (Discussie met experts op het gebied van voedingsmiddelen)

LOSLATEN
Heb ik echt altijd gelijk? (Powerpoint presentatie)

AUGURKEN
Kunnen ze ook door een salade, of zijn ze alleen voor tijdens de zwangerschap. (Inleidende kooklessen van bekende koks)

HUISHOUDING
Hoe houd ik overzicht in de rommel die mijn man nodig heeft om een normaal leven te kunnen leiden en hoe zorg ik ervoor niet constant op z'n vingers te kijken. (2 uur durende sessie met rollenspel en ervaringsdeskundigen)

GRILLEN
Hoe ga ik met de problemen om die ik in het dagelijks leven tegenkom. (Telefonische hulp na cursus mogelijk, voor ernstige gevallen zijn er terugkomdagen en persoonlijke begeleiding mogelijk tegen meerprijs)

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan