Wat vinden jullie van de Videobox? Kunnen we er iets mee?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
999
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste leden.

Sinds enige tijd staat er een Videobox op ons forum. Daarin heb ik wat voorbeelden gezet, maar theoretisch zou het kunnen dat gebruikers daar ook links naar filmpjes in plaatsen.

Het is eigenlijk voor van alles en nogwat te gebruiken, maar het is ook weer niet de bedoeling dat het een tweede Youtube wordt.

Deze Videobox kost 15 dollar per half jaar, dus dat is best geld. De vraag is eigenlijk of jullie ideeën hebben wat hier mee te doen. We kunnen bijv. die filmpjes van De Transponder ook hier plaatsen zoals in het voorbeeld.

Maar ook misschien filmpjes van hobby's van jullie zelf of iets anders. Dat hoeft niet per se op gebied van satelliet te zijn maar mag ook iets anders zijn, we kunnen categorieën maken zodat er een betere onderverdeling ontstaat.

Feit is echter dat ik het vermoeden heb mijn vingers hier aan gebrand te hebben en ik heb zelf geen goede ideeën wat hiermee te doen.

Voor de corso's en grappigheden heeft freggel1 zijn eigen filmpjes forum. Voor onze eigen handleidingen en die van onze leden hebben we onze handleidingen sectie waar we ook youtube filmpjes in kunnen zetten.

 De Videobox zou echt voor de leden moeten zijn en misschien voor zaken die interessant zijn voor leden en nieuwe gebruikers kunnen aantrekken.

Indien jullie goede ideeën hebben horen we ze graag, want ik denk er sterk over om deze box weer van het forum te verwijderen als er geen interesse in is.

 
Wat mij betreft overbodig, dus bespaar de centen!

 
Geen idee wat ik in dat boxje zou moeten plaatsen. Ben het met Freggel1 eens.

 
We kunnen er ook een "tietensectie" van maken...

Hebben we zo een aantal nieuwe leden.

 
Geen idee wat ik in dat boxje zou moeten plaatsen.
Het is niet perse zo dat gebruikers daar iets in zouden moeten plaatsen.

Het kan ook iets zijn wat jullie daar graag in zouden willen zien, bepaalde filmpjes of handleidingen of iets anders.

Gaat er mij alleen maar om of het interessant is voor de gebruikers of dat ze een idee hebben daarover.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan