Alan Parsons - Sirius / Eye In The Sky (Live)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Blijft retegoed!!!!  Sorry vriend BT.




De rest van deze mooie lijst??? 

Slurp hem zelf maar lekker binnen. :biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste , die man met dat varkensleren jasje, klonk me wel bekend maar ik vind de uitstraling en klank live ver beneden peil in vergelijk met de studio uitgave. 

Dat geldt ook voor de rest. Niet mijn ding die live opnames. 

 
Ja Meat  Loaf heb ik al 'n tijdje als onderdeel van 3 dvd's.

Ben alleen benieuwd wie dat moppie is met wie hij zingt, dat staat niet op de hoes.

Weet iemand dat?

 
Patti Russo. ;)  





 
Ben het helemaal met The Matrix eens. Live valt het nogal tegen. Daaraan herken je dan ook weer de betere en de mindere groepen.

Als je bijv. gaat kijken naar de Dire Straits en Sade, die zetten toch een uitstekende live performance neer.

Natuurlijk is dat ook altijd wat anders dan de studio opnames, maar je merkt toch echt het kwaliteitsverschil.

Wel jammer inderdaad want met name het eerste nummer vind ik persoonlijk ook een van de beste van hun.

 
Dank je Freggel, weten we dat ook weer.

Ik ga overigens voor live versies en ja dat is soms wat minder dan op de plaat, maar ze kunnen live natuurlijk niet alles doen wat ze in de studio kunnen.

D'r wordt veel te veel gerommeld bij 'n plaat.

Zei Peter Koelewijn niet ooit eens: Zelfs uit Rob Out (kom uit de bedstee) kregen we geluid en als het moet nemen we woord voor woord op.

Ja zo kan ik het ook; maar niet echt, krijg nog geen twee noten achter elkaar zuiver mijn strot uit.

Daarom bewaar ik mijn mooiste momenten aan de Stones concerten waar ik meestal helemaal vooraan in het eerste vak stond.

Daar kon je jezelf niet horen "zingen" en kon ik dus uit volle borst meebrullen, zonder klappen te krijgen.

 
Er zijn veel artiesten die niet live kunnen zingen,  weet ik ook wel, kijk maar naar Madonna met het eurovisiesongfestival, wat een drama! 

The night of the proms blijft gewoon een mooi evenement. :jow:

En @Nono, ik mag aannemen dat jij weet hoe je afspeellijsten van Youtube download zonde irritante reclame? 4Kvideodownloader. ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had The night of the proms bestaande uit 3 dvd's gedownload uit a.b.en nog wat.

Helaas is het geluid van dvd 3 erg slecht, maar ik kan ze nergens vinden om ze dan maar te kopen.

En de 4Kdownloader gebruik ik inderdaad voor losse nummers

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan