Bloemencorso Zundert

aart44

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
31 mrt 2003
Berichten
2.681
Waarderingsscore
32
Punten
48
Leeftijd
79
Locatie
Amersfoort
Net iets gezien op het journaal het moet weer een prachtig corso geweest zijn.

We wachten met smart dus op de beelden van @freggel1 om het beter te bekijken. :applaus: :banaan:

 
De beelden kun je nu nog steeds op Omroep Brabant terug kijken, en morgen wordt het ook heel de dag herhaald! 

Ik heb een hoop foto's en filmpjes gemaakt, en morgen zal ik de mooiste er wel eens uit zoeken, want er zaten echt een paar prachtige wagens tussen.

Het enige wat ik nadelig vond is dat er erg veel alternatief materiaal gebruikt werd, en tja, voor ons ieder jaar weer een aantal rare beoordelingen.

Persoonlijk vond ik Sokpoppen het mooiste van alle wagens en daarna The Big 5. 

Hier alvast wat foto's.

 
Er zitten prachtige foto's tussen inderdaad de Sokpoppen springen er uit.

Alvast bedankt voor de foto,s.?

 








































Dit zijn alleen nog maar stilstaande beelden Aart, je zou de beweging en het geluid er bij moeten horen, dan beleef je zo'n wagen heel anders. ;)

de uitslag

 

Voor mij 1 van de toppers! [Geluid aan!]

 
Ik ben eens benieuwd of jullie alle bewegingen en de figuratie zien van de wagen: Vervloekt! Winnaar van de eerste publieksprijs en de tweede prijs van de vakjury.



 
De eerste prijs lijkt bijna op jouw piraten idee. :)

Soms begrijp ik zo'n vakjury niet. Ik weet niet hoe Aart44 en anderen daarover denken, maar ik ga echt mee met de publieksprijs, dat monster vond ik toch een stuk gaver dan die vikingen dus mijns inziens terechte publieksprijs.

 
Deze discussie voeren wij hier ook ieder jaar Black Tiger.

Ik zelf had Sokpoppen op nummer 1 staan, als je goed kijkt zijn het net echte sokken, en het verhaal wat er onder de wagen door de kinderen die de sokken ontworpen hadden vertelde over hun sok.

Iedere sok had dan ook een eigen naam. :biggrin:

Kom ieder jaar maar op een origineel idee, en dat was de nummer 2, de vikings was er dit jaar 2 keer,  2 weken geleden reed deze in Heeze mee met de Brabantse dag, maar dan zonder Dahlia's, maar met toneel...  [toeval?]

Ik kan nog erg veel leuke filmpjes laten zien, maar dat doe ik niet. ;)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad kan men zich afvragen of dat toeval was in Heeze.

Ik kan nog erg veel leuke filmpjes laten zien, maar dat doe ik niet. ')

Ach, wie derde is geworden kan ook nog wel hoor. ;)

 
Als jij beloofd dat je ze niet opvreet!

De Markt met Ruis was de nummer 3.



 
En nou doe ik er toch nog even de nummer 4 van dit jaar er bij, want voor mij was dit echt de nummer 1 dit jaar! 

Kijk goed naar de sokken, en luister naar het verhaal van de jonge ontwerpers wat hun vertellen aan  het jeugdjournaal.

Iedere gemaakte sok, 30 keer zo groot heeft zijn eigen naam... Nog nooit is dit op deze manier in het Nederlandse journaal geweest!!!



 
Ook heel mooi. Bijzonder ook dat de kids de ontwerpen gemaakt hebben. Maar qua mooiheid, moeilijkheidsgraad etc. vind ik toch de publieksprijs de juiste en de sokken een verdiende 4de.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan