Schotel uitrichten

GinneGabber

New Member
Lid sinds
23 nov 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
51
Locatie
Helmond
Hallo forum vrienden.

we zijn pas verhuisd en nu bezig met uitrichten schotel.

ik krijg het niet voor elkaar en zoek hulp.

iemand in de buurt van Helmond die ons kan helpen

 
Hallo. Welkom op Satellite Fun.

Mocht er niemand in je buurt wonen misschien even kijken voor een satelliet winkel in de buurt of die iemand weten?

Wat ik vroeger altijd deed is kijken naar de schotels in de buurt en dan zorgen dat ik ongeveer de juiste elevatie (hoogtestand) had en dan voorzichtig links en rechts draaien. In het analoge tijdperk ging dat nog een heel stuk gemakkelijker.

Met digitaal is het steeds maar tikjes want 2 mm verder en je bent er al weer langs, dus een meter is eigenlijk wel noodzakelijk om af te stellen.

 
Ik heb met de komst van joyne een tweede schotel op me dakkapel geplaats

en de satelliet ontvanger op me zolderkamer aan gesloten en me tvtje (50cm) met een lange kabel op sat.ontvanger aan gesloten en op me dakkapel meegenomen en zo mijn schotel uitgericht. Me satontvanger was de M7 SAT801 .

serveimage


 
hey Allen,

bedankt voor De reacties. Satelliet winkels zijn er niet meer hier in de buurt.

allemaal failliet door de komst van de webwinkels. 
 

zelf hebben we een wavefrontier T90 maar met 4 koppen erop. Meer niet. Eigenlijk zou er een hobbyist moeten zijn met zo’n digitale satelliet zoeker dan is het zo klaar. 
Ik hoef alleen de 19,2 te hebben op de juiste kop en klaar is Klara. 
ik hoop dat er nog iemand op dit forum zijn hulp aanbied. 

 
Helemond zie ik als locatie.

Je zou eens bij Bombeeck (Eindhoven) naar binnen kunnen lopen, misschien is er iemand die je wilt helpen en anders daar even vragen of er iemand in de buurt zit die kan helpen. Want hun hebben contacten.

Suc6

 
Of anders bellen naar PCsat, die doen dat ook omgeving Eindhoven.

Maar ik kan me voorstellen dat je liever een hobbyist hebt want dat is natuurlijk goedkoper. Ik durf niet te zeggen of we gebruikers in die omgeving hebben wonen.

 
Heb eens op de site van Joyne gekeken en die heeft in Helmond een dealer

Wim Mulkens op de Pastoor Elzenlaan in Nuenen zit er ook nog een dealer dus dat er niets meer is klopt niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan