9 darter Van Gerwen!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Hij wint niet alles, maar gooit vandaag wel een mooie perfecte 9-darter op tv!!!



 
Jaaaa dat heeft ie geweldig gedaan!

De eerste op TV in 2019. En dat terwijl 2019 bijna gedaan is dus ook mooi op tijd. :)

 
Was het geen herhaling?? 

Voorheen keek ik graag naar pijltje mik.

Maar je wordt nu met die pijltjes doodgegooid , iedere week dezelfde klojo's aan de okki of occi weet ik veel, een stelletje uitgerangeerde wetenschappers die in de studio steevast hetzelfde repertoir afraffelen.

En niet te vergeten de oergeluiden die de pijltje gooiers slaken  bij een succesje.

Nee kijk al tijden niet meer. Te langdraaierig tegenwoordig. Van 18u tot 00u.

 
Klopt The Matrix, zo denk ik er ook over.

In de tijd van LakeSide vroeger was het echt nog apart en mooi met ook enkele markante figuren die meespeelden. Dat was leuk om te zien.

Sinds ze zijn overgegaan naar die ander meer lawaaierige competitie is er misschien wel meer te verdienen voor de darters maar is het alleen maar meer van hetzelfde. Idem zo voor de mensen in de studio.

De lol is er wel vanaf. Zo'n 9 darter gooien vind ik nog steeds knap. Maar kijken doen wij ook al lang niet meer.

Wij? Ja want voorheen keek vreemd genoeg mijn vrouw regelmatig mee, normaliter kijkt die nooit naar enige sport.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan