Prettige Feestdagen! En op naar een mooi 2020!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Voor iedereen hier op het forum wens ik jullie prettige kerstdagen en een goede oudjaarsavond! 

Op naar een mooi en gezond 2020!!!

 
Wij wensen jullie allemaal prettige feestdagen en een goed, gezond en voorspoedig nieuwjaar.

B.

 
Een redelijk rustig jaartje gehad. ;)

Ben in elk geval blij dat ik weer op tijd voor de feestdagen terug thuis te zijn (na 1,5 week ziekenhuis).

Allemaal hele fijne Feestdagen gewenst en een gelukkig maar vooral gezond 2020! :santa:

 
Hier ook weer blij dat je weer van de partij bent! 

Maar moeten we nou eerst al die lampjes kapot maken voordat we iets kunnen posten? :biggrin:  

Gezellig, toch nog een beetje kerstsfeer op het forum. :klappen:

 
Nee hoor, of je al dan niet die lampjes stuk wilt maken is ieders eigen keuze, het is een beetje voor de sier.

Dat is omdat ik het forum dit jaar niet kan opleuken zoals ik andere jaren gedaan heb. Er is erg weinig gratis te krijgen voor deze forum software en thema's al helemaal niet.

Een beetje kerstthema kost 25 dollar en dat moet je dan ook nog elk jaar weer vernieuwen dacht ik voor iets van 10 dollar. Dat gaat me een beetje te ver dus blijf het beperkt bij lampjes en straks bannertjes. ;)

Sneeuwvlokjes waren misschien ook mogelijk maar heb ik expres niet gedaan omdat sommigen dit ook storend vinden.

 
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

En gebruik messen alleen voor het bereiden van eten. :regen:

 
Ja ook allemaal prettige kerst en een goed 2020.?

 
Fijne feestdagen gewenst uit het Oosten van het land. 

En dat 2020 een goed jaar mag worden.

 
Ook ik wens iedereen een fijne en gezellige Kerst toe en een voorspoedig en gezond 2020.

 
fijne dagen allen en op naar een gezond 2020

 
Voor de Kerst-wensen ben ik helaas te laat (ik post dit bericht op 27-12-19), maar voor alle members van dit board: Alvast een gelukkig nieuwjaar!

 
Allemaal een heel mooi uiteinde en een goed en gezond 2020!

 
Ook namens mij een heel gezellig uiteinde en een voorspoedig en gezond 2020 gewenst!

 
Gelukkig Nieuwjaar, en voor iedereen de allerbeste wensen voor 2020!!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan