rico vs badr

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik kijk normaal niet naar deze sport, maar vanavond maar een keer wel.

Ik ben benieuwd wie deze clash gaat winnen.

 
Ik kijk uberhaupt niet naar hoe twee mensen elkaar voor rot meppen, schoppen etc. . Dan geef ik nog liever de kat een pilletje. 

 
Ik kijk er ook niet naar. Heb alleen even op het einde naar de uitslag gekeken. Vond in elk geval dat Badr voor de wedstrijd stukken sportiever was dan vorige keer, echt netjes deze keer.

Helaas weer een einde door een blessure, Rico was er zelf ook niet echt blij me weer op deze manier te winnen, maar hij was wel heel erg sportief. Echt een fijne gast die Rico. Misschien komt er nog een derde keer. Voor de liefhebbers dan.

Ik kijk net als The Matrix ook niet naar sporten waarin mensen elkaar rot meppen, ook al vinden ze het beiden niet erg. Kijk ik nog liever naar een saaie F1 race. ;)

 
Rico een fijne gast???? 

Moet jij zijn interview eens bekijken. Een bonk agressie die niet normaal kan reageren maar gelijk wil gaan meppen. 

Kan ook niet anders als je enige hersencel even de weg kwijt is.

 
Ik ben normaal ook niet van deze vechtsporten, maar was gewoon benieuwd wat jullie mening was over deze wedstrijd.

Ik heb uit pure nieuwsgierigheid deze keer wel gekeken, en vond nadat Badr zich weer blesseerde Rico wel meeleefde, want hij zei tegen badr dat de gezondheid voorgaat.

Voor de rest een hoop bombarie voor een kwartiertje topsport, wat om 20:00 begon, en dé wedstrijd pas om 22:30.

Vindt het nu gewoon mooi om te zien dat een dame van 25 genaamd Sherrock, Suljovic afdroogt met 3-1.

Maar dat is een andere sport...

Ik wil ze wel eens zien gooien tegen Van Gerwen. :biggrin:

 
Een bonk agressie die niet normaal kan reageren maar gelijk wil gaan meppen. 
Huh? Heb jij wel naar de goede Rico gekeken? Welk interview was dat? Want in alle interviews die ik tot nu toe gezien heb was ie echt vriendelijk.

Ja vlak voor de show moeten ze een beetje een show opvoeren, misschien is het dat geweest? Maar jij hebt dus schijnbaar niet zijn reactie gezien toen Badr de blessure kreeg en ook het interview vlak na het gevecht.

En hier en daar delen van de opnames van zijn leven en training voor dit gevecht. Hij absoluut geen bonk agressie.

 
Nou, dat woedend is wel weer overdreven.

En die Gerges deed dus duidelijk de persconferentie van Verhoeven verstoren met opmerkingen die totaal nergens op sloegen en niet ter zake deden. Hij is geen pers en de persconferentie ging over de wedstrijd Verhoeven-Badr.

En daarna roept ie nog wat en toen pas werd Verhoeven terecht kwaad. Dit is puur die Gerges die Verhoeven de pis lauw aan het maken was.

Kijk maar eens naar -alle- andere interviews en persconferenties, met name ook bijv. gisteren van SBS6 na de wedstrijd tegen Badr.

Je hebt hem toevallig 1x kwaad gezien en ik zou hetzelfde gereageerd hebben op wat die Gerges aan 't roepen was. Trek je handschoenen dan aan en daag me uit tot een gevecht. Niks mis mee.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan