dubele kaart

sat-ed

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
4 mei 2010
Berichten
1.405
Waarderingsscore
310
Punten
83
Locatie
grunn
hallo allen,

ik vroeg me af of er iemand is die zowel een canal dig. als ziggo kaart aan de praat hebben in een vu+

heb al even rond geneusd en ik heb een irderto van ziggo .

de vraag komt naar aanleiding van het langzaam overlijden van mijn duo2?

ben bezig met het zoeken naar een nieuwe box en dus komt de vraag van de kaarten naar boven.

en ja we hebben 2 abbo's een voor internet (en daar krijg je dan een paar zenders bij) en een voor de schotel omdat daar gewoon meer interessants voor ons op zit.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo.

Er zijn wel mensen die dat aan de praat hebben, vermits je dan wel een kabel tuner in de VU+Duo hebt zitten want Ziggo zit niet op satelliet.

Je hebt voor Ziggo een boxkey en rsa key nodig. Voor mij onbekende reden mag dat schijnbaar op veel forums niet vermeld worden. Zal met beveiliging te maken hebben alhoewel Oscam gewoon een legale softcam is en er mijns inziens geen reden is om met een legale kaart niet te kunnen kijken.

Check echter even dit onderwerp want daarin staat een hele configuratie vermeld voor Canal Digitaal en Ziggo kabel met Oscam.

Er is ook in die thread een boxkey en rsakey te vinden die je gebruiken kunt.

 
thnx voor de info en link BT!

die had ik nog niet gevonden

de DUO2 gaat er uit die krijgt kuren.

denk dat ik morgen de ultimo 4k op ga halen

aangezien we hier beide originele kaarten hebben heb ik nu de kans om eens te stoeien met Ziggo

zit alleen nog even te twijfelen of ik er een DVB-C FBC tuner of een DVB -C/T2 in gooi.

laatste heeft mijn voor keur omdat het een "stoei"tuner wordt en de DVB-S2x FBC tuners minder warm zouden moeten worden als de normale dual DVB-S2

 
De oude versies Duo2 krijgen kuren ja, de nieuwe schijnen daar geen last van te hebben.

De Ultimo 4k is ook een mooie ontvanger.

Ik weet niet wat een FBC tuner is, maar ik denk dat je daar meer aan hebt dan aan een DVB-T2 tuner, tenzij je ermee het buitenland in gaat.

Want Digitenne is weliswaar overgeschakeld naar T2 maar heeft tevens alles smartcards uitgeschakeld, dus op T2 zul je alleen nog FTA kunnen ontvangen als er al iets FTA op aanwezig is.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
FBC staat voor Full Band Capture

eigenlijk een dual tuner met intern door lussen naar 6 meerdere.

de T2 tuner ga ik niet gebruiken maar de C tuner (cable).

maar we zullen morgen zien wat de keus is geworden.

 
en jawel het werkt!

zowel de cd als ziggo kaart werken in de oscam zonder ci module.

geinig ding die ultimo zit bar weinig in meeste is lucht

boxkey en rsakey er in en kaart op 600mhz de rest is standaard en we hadden beeld op gecodeerde zenders.

viel mij 100% mee

 
Nou kijk eens aan, hartstikke mooi.

De meeste moderne ontvangers zit eigenlijk bijna niets meer in, de elektronica wordt steeds kleiner. :)

Veel plezier!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan