De bosnimfen zijn even op vakantie!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
En ze maken er meteen een feestje van. 



 
Hoi Freggel

Wat geweldig mooi!

Ik heb nog ergens onder het stof liggen een LP genaamd: A Friday night in San Francisco,

daar speelden 3 gitaristen: Al Di Meola, John McLaughlin en Paco de Lucía.

Nou Freggel, het is allemaal lang geleden, maar als je van bovenstaande muziek houd weet ik bijna zeker dat je hier ook van houdt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
YES YES!

Geweldig Freggel!

 
Flamenco? Daar luisterde mijn oudste zus (en dus wij ook vaker) naar vroeger.

Ook van zo'n drietal gitaarspelers. Ben even de naam kwijt maar kom er nog wel een keer op.

Mooie muziek!

 
@Black Tiger  trio Hellenique?

 
@nonoDie draaiden we ook vaak maar die bedoelde ik niet, maar het was euh... Los Lobos? Dju.. rot geheugen, gisteren toen ik dit bericht nog eens las toen wist ik het en nu ben ik die naam weer kwijt wat in m'n gedachten zat.

Zo gauw me die naam weer te binnen schiet dan meld ik 'm even.

 
Los lobos? 

Dat is toch de nieuwe versie van La Bamba?



 
Die waren het niet, ik schreef al dat m'n geheugen laat me in de steek liet.

Volgens mij waren het Los Paraguayos, toen heel bekend met het toen overbekende Malaguena, maar die had ik ook niet in gedachten volgens mij.
 



 
Ja is hier  ook bekend.

Je bent overigens net op tijd want ik had nog meer suggesties zoals bijv. het Cocktail trio, de Heidezangers etc.?

 
Ja op een Kangaroo eiland met de Heidezangers. :biggrin:  

Volare…   4K videodownloader draait overuren nu, en snik, mijn nas is vol!!! :stupid:  



 
want ik had nog meer suggesties zoals bijv. het Cocktail trio, de Heidezangers etc.?
Whahahaha dat zijn niet bepaald Spaans zingende groepen, LoL. Ik laat die beide genoemden liever aan mij voorbij gaan. ??

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan