Onze moderator in het ziekenhuis.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Even terugkomend op dit onderwerp. 

Met Freggeltje gaat het nog steeds niet goed, lopen, autorijden en nog veel meer dingen is het een drama!!! 

Ik zeg dit niet gauw, maar wat is dit KUT!!!! 

54, en ik kan niet meer wat ik voorheen kon, mijn lichaam is moe, ik moet het hier niet posten, dat weet en begrijp ik, jullie kunnen mij niet helpen.

Het hoort niet in dit subforum thuis, maar ik heb er hier 2 waar ik trots op ben!!! 



 
Je bent niet de enige. Loop ook al ruim een half jaar met de klachten. 

HPDP virus. 

 
Jullie gezondheidssituatie klinkt mij niet echt als (goede) muziek in mijn oren maar ik wens jullie daarom wel het allerbeste toe.

 
Met freggel1 gaat het een beetje op en neer zo te lezen, zolang er nog geen stabiliteit is dan is dat moeilijk.

En The Matrix, da's ook niet mis.

Inderdaad beiden veel sterkte en beterschap gewenst!

 
Jongens, hou de moed er

Jongens, hou de moed erin!

Ik heb zelf HSP  (Hereditaire Spastische Paraparese) en kan bijna niet meer lopen.

Denk aan de leuke dingen die je hebt meegemaakt!

Kan ons wat schelen wat we mankeren!

Denk aan de leuke dingen zoals bv die satelliet dag in het toenmalige zwembad van Nummer10 in Overschie.

Of denk aan de eerste keer dat je je vrouw...…...

laat vwb de laatste regel je fantasie maar op hol slaan.

 
Ook jij veel sterkte Bones.

Wat jij noemt zijn net de dingen hoe ik de moed er in houdt. Mankeer nog niet zoveel als jullie, maar denk met name aan de leuke dingen die we hebben meegemaakt in het verleden.

En alles wat ik nog wel kan t.o.v. mensen die nog minder kunnen. Zo kun je e.e.a. beter een plekje geven en dat scheelt het nodige.

Zoveel mogelijk plezier maken met de dingen die we nog wel kunnen. ;)

 
Heel mooi vertolkt, maar als je veel pijn hebt is de lol minder.

Snachts om de 1,5u ~2u wakker van de zeurende zenuw pijn .

OnderBenen alsof die ingepakt in prikkeldraad zitten. En dat 24u/d .En het maakt niet uit of je links rechts of op de rug ligtof zit of staat of loopt. 

Smorgens je vol proppen met pijnkillers en spierontspanners.

Daarna een paar boodschappen halen om toch in beweging te blijven en daarna weer plat op de bank..

Fysio heeft niets geholpen, ben nu aan het experimenteren met diverse spier supplementen. D3 B12 Magnesium geen koffie met caffeine meer.  Te kort nog om te beoordelen .

Vandaag een paar compressie sokken gekocht en die halen iets van dat prikkeldraadgevoel in onderbeen weg. Maar owee als ik wat actiever wordt dan doen die sokken (nog) niet veel.

Etalage benen nou nee, keukenbenen , verder kom ik het in de loop van de dag niet. Boodschappen halen lukt nog net zo rond 10u30 nadat de pijnkillers en ontspanners op hun top beginnen te komen.

2 paracetamollen

1 tramadol

5mg diazepan

800ie d3 

1000ie b12

400ie magnesium.

En dat 4x per dag. 

Heerlijk!! zometeen zonder meds naar bed warme douche , 2 uur pitten , pissen en dan 1/2 dosis meds. Weer 2u pitten halve dosis  meds en dan nog 4u liggen waarvan regelmatig wakker worden .

HPDP virus wordt dan HPDPOP virus.

(Hier Pijn Daar Pijn) (Overal Pijn)

En dat allemaal door afgeklemde zenuwen in ruggewervels of in bilstreek.

Uitstralend naar beide benen.

 
Ik wist niet dat het momenteel zo erg was. Voorheen was het toch aan de beterende hand met minder pijn.

Maar met dit wordt het wel bijzonder lastig. Ik hoop echt dat er nog artsen zijn die snel iets voor je kunnen betekenen.

 
Klinkt allemaal niet best @Matrix, ik hoop dat je voor jou spoedig een oplossing vinden!

Misschien een stomme vraag, maar heb je al eens aan Cannabis olie gedacht, of eventueel met de huisarts besproken, schijnt goed te werken.

Hier terug komend op het antwoord van Black Tiger, genieten doen we hier zo veel als mogelijk, alleen ik snak wel naar het voorjaar, iets meer zon en hogere temperaturen.  Dan kunnen we weer lekker buiten eten van de BBQ!

 
Genieten is er wel bij hoor, maar frustrerend is dat wat je graag zou willen doen, bv klussen, niet meer te doen is. 

En idd als je buiten kijkt geniet ik intens van onze vogelvoederboom bezoekers.

Voor de rest is het al 2weken triest weer . 

Volgende week naar HA. 

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan