Wasmachine vs €2,- munt in de afvoer?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pfffttt, ik heb dat rotding er eindelijk uit gekregen.

Ik wist dat er al een tijdje een muntstuk in de afvoer naar de pomp zat van de wasmachine, en ik kreeg dat ding er maar niet uitgepeuterd! 

Afgelopen weekend begon de machine weer raar te doen, hij kwam niet tot centrifugeren, en gaf een storingsmelding, f18. 

Gecontroleerd wat er loos was, maar voor de pomp zat niks, het muntstuk was weer gekanteld en sloot het gat van de afvoer af.

Aan het peuteren geweest met een dikke ijzerdraad, en het munstuk kwam eindelijk zo ver naar voren dat ik hem met een tang kon pakken.

Probleem opgelost, maar ik zit wel met een vraag! 

Hoe kan zo'n muntstuk wat ik een broekzak gezeten heeft in de afvoer terecht komen???

 
er zit geen filter tussen de kuip en de pomp.

waarschijnlijk is die munt tussen je trommel en je deur rubber door gekomen

heb complete sokken in de kuip zien liggen ?

probleem is dat bij een voorlader de trommel net vrij ligt van de deur rubber om de simpele reden dat de trommel moet kunnen draaien en de rubber niet en laat daar nou net wat tussen door kunnen.

als je nog eens zoiets hebt.. draai de machine even om en trek het verwarmings element er uit dan kun je onder de trommel komen zonder het hele ding uit elkaar te halen.

boutje tussen de aansluit draden los maken (niet er af) tik tegen die bout geven en het element heen en weer bewegen zodat de rubber vrij komt.

bij het er weer in zetten likje vaseline oid op de rubber, er in duwen en heen en weer wiebelen zodat de rubber op zijn plek schiet en dan pas de moer aan draaien.

 
Ja dat zou best kunnen dat die tussen de rubbermanschet en de trommel is geschoten.

Dun spleetje , laatst haalt mijn vrouw een dun bloesje uit de wasmachine zit er een gigantische scheur in , heeft ook klem gezeten Tussen rubber en trommel. 

Iig weer een big MAC in de pocket

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan