frba.

frba

New Member
Lid sinds
12 sep 2011
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
78
Locatie
Willemstad. (N.Br.)
Wilde nieuwe software openpli in de VU doen ,maar problemen. VU +solo se ziet geen software, wel 20 usb "s geprobeerd,geen succes.TV start opmet storing Paars beeld en gekrijs.

Heb wel eens gelezen dat er met force.update bestand 0 kb iets gedaan kon worden ,om de box te dwingen de usb te lezen . Maar weet het niet meer ,kan iemand mij helpen.

 
Welke solo heb je daar de solo2, 4K of de SE? 

B.

 
Ik neem aan dat je hem vaker geflashed hebt met een usb stick?

Heb je er toevallig een ingebouwde harddisk in zitten?

Iets anders (bijv. externe disk) op een andere usb aansluiting?

 
Ja, heb hem verschillende keren geflashed, geen problemen gehad. Geen exeterne disk.. Heb altijd met de zelfde usb geflashed. 

 
Misschien foutje in de gedownloade imagine of verkeerde imagine voor de SE.

Hier haal ik ze altijd.

https://openpli.org/download/vuplus/Solo+SE/

B.

 
force bestand kan je ook renamen naar noforce misschien dat het dan wel werkt.

B.

 
Daar haal ik ze ook vandaan. Werk altijd perfect maar deze keer niet.Bij twee drie keer herhalen gaat de reciever beter werken,bijgeluiden zijn bijna weg. Kan alles invullen en speelt goed. In ieder geval bedankt voor hulp. Zal van de week force of noforce eens proberen.

 
 TV 13 jaar oud, wat opviel als reciever 1080I of P heeft en tv maar 720 heb ik een probleem met gekrijs en groen of blauw beeld.. Heb reciever op 720 beeldlijnnen gezet en probleem voor 99% weg.. Dus ik hoop dat dit goed is.

 
Dan wordt het toch eens tijd voor een andere tv vrees ik, want als de ontvanger op 1080 staat en jou tv maar 720 aan kan dan werkt dit niet. ;)  

Maar toch goed om te horen dat 1 gedeelte van jou probleem opgelost is.

 
Als je de ontvanger op 720p zet en daarmee is het probleem ook weg dan heb je nog steeds HD beeld zei het in een iets lagere resolutie maar dat kan nog steeds prachtig beeld zijn.

Wij hebben boven ook een moderne ontvanger maar een TV die geen 1080 aan kan en ook bijna 12 jaar oud is. Daar staat de ontvanger ook op 720p. Dat is geen enkel probleem. Je moet er alleen even aan denken als je evt. nieuwe firmware er in zet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan