Ebay?

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ligt dat nou aan mij, maar ik zie eigenlijk alleen nog maar buitenlandse aanbieders op Ebay,  terwijl ik toch echt op Ebay.nl zit.

Zou op zich niets mis mee zijn, maar de verzendkosten zijn soms tot in het belachelijke.

Vind je iets voor 1 euro, vragen ze doodleuk 20 euro of nog wel meer voor de verzendkosten, terwijl het door de brievenbus past.

Dus mijn vraag is: Waar zijn de Nederlandse aanbieders, ja op Marktplaats, maar daar is het lastig het kaf van het koren te scheiden.

 
Heb je het bolletje aan de linker kant goed staan, c.q. geen filter toegepast?

Want als je daar per ongeluk nog wereldwijd hebt staan kun je dit probleem snel tegen komen.

ebay.jpg


 
Ja, dat doe ik en als je mazzel hebt, krijg je soms één of twee Nederlandse aanbieders en de rest komt allemaal uit het buitenland.

Het lijkt d'r dus op dat Nederlanders Ebay mijden en dat was dus eigenlijk meer mijn vraag.

Ervaren anderen dat ook?

 
Ik krijg ook relatief weinig dingen uit Nederland te zien, ligt er een beetje waar ik naar op zoek ben. Wat ik wel heel veel tegen kom zijn dingen uit Duitsland, Engeland en Italië.

Of Nederlanders specifiek Ebay mijden durf ik niet te zeggen, maar waarom al die Ebay rompslomp op je hals halen als je goede sites hebt waarop je veelal al gemakkelijk je spullen kwijt kunt raken zoals Marktplaats, Speurders en Facebook om maar eens iets te noemen?
Dat lijkt me een meer voor de hand liggende reden dat Nederlanders daar weiniger op te vinden zijn v.w.b. het verkopen van zaken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan