Totale Backup

frba

New Member
Lid sinds
12 sep 2011
Berichten
26
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
78
Locatie
Willemstad. (N.Br.)
Ik zoek een backup  voor recievers met openpli 7.2  een backup in eenkeer met Cccam of Oscam.

Wie kan me helpen.. Heb backup op usb staan maar weet niet wat ik mee moet doen.

 
Hallo frba.

Allereerst wil ik je verzoeken even op te letten waar je een vraag plaatst. De Nieuws en Info sectie is uitsluiten daarvoor. Weet je niet waar een vraag moet staan, plaats hem dan hier in Beginners/Algemeen waar ik hem nu naar toe verplaatst heb. ;)

Wat je feitelijk nodig hebt is een FTP programma, maar in onze download sectie staat ook DCC, dat kun je daar ook heel goed voor gebruiken want daar zit ook een FTP verbinding in.

Ik maak even een handleidinkje voor je met screenshots dat werkt beter.

 
Ik heb hem klaar.

Hier (kik) staat hij! Veel plezier en als er vragen zijn, dan stel ze gerust.

 
Hij geeft bij een total backup alleen de zenderlijst,en ik dacht echt alles,ook nfi .Of doe ik iets verkeerd.

 
Nee het gaat geen nfi backup worden. Maar ik kreeg mee bestanden dan alleen de zenderlijst.

Om een hele image backup te maken klik je op Tools en dan onderaan op "Image backup". Dan moet je aan de rechterkant wel nog even een vinkje zetten bij "Download PC" en even aangeven waar de backup moet komen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan