Boets Van harte gefeliciteerd!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
:vissen: :biertje: :biertje: :biertje:

 
Van harte proficiat Boets en nog vele jaren gewenst! :banaan: :bier: :cheer2:

 
De grapjas pleegt valsheid in geschrifte!  Op  het andere forum staat hij als jarige in de lijst? 

Wat doen we hiermee Black Tiger?

 
Voor dat jullie mij allemaal gaan feliciteren, ben niet jarig hoor, heb ooit in het grijze verleden zomaar een datum aangevinkt.

B.

 
GVD, en ikke maar wachten op de lekkere warme worstenbroodjes van Douenburg!!  :biggrin:

Tja, en toen werd hij 50!!!  



 
Voor dat jullie mij allemaal gaan feliciteren, ben niet jarig hoor, heb ooit in het grijze verleden zomaar een datum aangevinkt.

B.
Daar heb je weer zo'n muts.

En op Duck schijnbaar ook. Gelukkig heeft niemand nog een keer zo'n cadeau als op je 50e geregeld voor vandaag. :biggrin:

 
Ik zie zojuist dat Boets de datum van zijn verjaardag niet goed heeft aangepast! 

Wordt stilletjes aan tijd voor wat strafpunten denk ik.

 
Dat lijkt me een goed plan freggel1! Eens kijken wat we bedenken kunnen. Misschien stiekem het slot van het Boetsenbos vervangen? En de sleutel pas weer geven als hij het hier gecorrigeerd heeft? ?

 
Sleutel veranderen zou ik niet doen, boetsenbos wordt op dit moment bewaakt door kleine boets en de Grote Boze boetsenhond en die zijn niet mis hebben ook toestemming om bij onraad meteen te bijten en te schieten. Boets zelf en boetsenvrouw genieten op dit moment van een heerlijke cruise en  liggen nu voor anker bij Belize.                                                                                               B.

 
De kleine boets? Wiesdat? Zoonlief? Wat heeft die dan, een katapult? Ik ben tijger he, om mij iets te kunnen doen moet je toch wel een voorzichtig fatsoenlijk wapen hebben. :biggrin: :biggrin:

Maar Grote Boze Boetsenhond..... hmmz... dat klinkt minder... dat zou ook misschien de bosnimfen teveel kunnen opschrikken als die ook gaat blaffen en doen.

Dan zullen we denkelijk wachten tot een beter geschikt tijdstip. Ik kan die kleine freggel niet alleen onder het hek door laten kruipen.

Geniet ervan!

 
Ik ben niet bang van Bono hoor... 

Pas maar op dat je niet voor anker moet blijven Boets! Geniet er van.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan