Weg bij CDS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
Nou jongens,

ik heb CDS tabé gezegd.

Ik ben overgegaan naar KPN alles in één.

Scheelt me een hoop centen.

Ik had eerst een download snelheid van 16,07 mbps, en die is nu meer dan 94.00 mbps;

mijn download snelheid was 0,85 mbps en die is nu meer dan 25 mbps.

Het leuke is dat ik nu ook veel minder ga betalen per maand.

Mijn schotel doe ik nooit weg, die gebruik ik voor de FTA-zenders (bv The voice UK op ITV).

Ik wil altijd lid blijven op dit board, ik zal alleen niet meer zoveel seinen omdat mijn linker pink is gebroken, dus kan ik niet meer goed tikken.

Groetjes,

Bones

 
Dan moet er toch iets mis zijn gegaan met het abo of de aansluiting, want als je die snelheid bij KPN haalt op ADSL moet ie ook bij een ander haalbaar zijn. Maar er zijn er zat die je op een oud abo laten zitten als je niet gaat klagen over langzame snelheid.

Maar als het ook nog eens een pak geld scheelt, dan is het sowieso een goede actie!

Inderdaad is er genoeg via FTA te zien.

Bij om te horen dat je hier ook lid wilt blijven. Sterkte gewenst met je pink! (Y)

 
Thanks BT;

Ik wil altijd lid blijven van jouw board, omdat het het beste board ter wereld is.

Tevens bedank ik De Vrije Fries (L.Oosterhof) voor zijn bijdragen op dit board.

Uiteraard dank ik ook Aart44 en Freggel1 en Nummer10; zo kan ik wel even doorgaan;

Maar nu doet mn klauw pijn, dus ik stop met seinen.

Iedereen bedankt voor jullie bijdragen,

Ik blijf actief op dit board, hoewel het met enige moeite is ivm mijn gebroken linker pink.

 
Beterschap Bones!

Ik gebruik trouwens mijn pink niet bij het typen. ;)  

 
Ik zie me naam opeens langs komen op Facebook, maar ik begrijp dat je CDS hebt verlaten. Tsja ik denk er ook over, de extra,s en de kwaliteit zie ik nu ook bij andere providers en de extra’s zie ik nu via IPTV.  Gewoon lekker op het forum blijven dan komen er wel leuke tips langs daarover.

Sterkte met de pink!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik type maar met 3 of 4 vingers

 
Ik typ alleen met mijn rechter wijsvinger op mijn ipad., die is al een flink stuk korter dan mijn middelvinger.?

 
@ matrix,

Hier ook. ?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan