Ik veroorzaak een storing bij Ziggo?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nou gaat het mij benieuwen wat het nou weer is? 

Gisteren was er een monteur in het kastje bezig wat bij ons in de tuin staat, en vandaag krijg ik telefoon van Ziggo dat er vrijdag een monteur langskomt, want ik zou een storing veroorzaken. 

Ben benieuwd wat het nou weer is, de vorige keer was het materiaal van hun zelf wat niet goed meer was.

Ik zelf heb hier in de opstelling en aansluitingen sinds de vorige keer helemaal niks veranderd, en binnen werkt alles naar behoren...

 
beter dit dan de energie leverancier dat je aan het aftappen bent lol

en de vorige keer... krijg nooit een monteur over de vloer ook al is er iets mis dan blijkt het nog buiten te zitten

duzzzzz wat heb je uitgespookt???

?

 
Ik heb niks uitgespookt, en de vorige keer ook niet.

Toen was het de breedbandversterker die niet goed meer was.

 
Kan ook zomaar zijn dat de monteur die er gisteren was iets verkeerd gedaan heeft.

Gewoon even afwachten tot die monteur komt vrijdag en dan eens vragen wat er loos is/was.

 
Dat dacht ik de vorige keer ook Black Tiger, maar toen bleek toch dat er echt is stuk was, en dat hebben we toen samen vervangen, inclusief nieuwe stekkers voor de tv en dergelijke.

Sindsdien is er volgens mij niks veranderd, buiten een nieuw modem, en een extra switch, en een nieuwe router.

Ik wacht het as vrijdag gewoon even af.

 
Dat kan, maar ervaringen van het verleden hoeven niet van toepassing te zijn in de toekomst.

Vorige keer was het de breedbandversterker schreef je, maar dan heb je binnen een probleem dan veroorzaak je normaliter niet buiten een probleem.

Ben dan eens benieuwd wat nu het probleem veroorzaakt.

 
Ik weet nog niet wat er precies aan de hand is, maar na de mededeling van Ziggo, begint nu mijn internet verbinding raar te doen???

 
Storing is opgelost.

Tijdens het doormeten was er niet 1 van coax kabels in orde, samen met de monteur de oude kabels verwijderd , en meteen nieuwe getrokken, en overal nieuwe pluggen aan de kabels, en meteen bij het doormeten alles in orde. 

Alleen de kabel die naar boven gaat moet nog, maar daar heeft ze een filtertje tussen gezet, zodat we wel kunnen kijken maar niks opnemen of terugkijken, geen probleem dat doen we op de slaapkamers toch niet, die kabel komt tzt wel. 

Wat dan ook weer fijn is, bijna 2 uur aan het sleutelen geweest, zonder dat er bijkomende kosten waren.

 
Ziggo zijn grote prutsers, deze week ook weer....

 
Tijdens het doormeten was er niet 1 van coax kabels in orde


Maar was dat nu binnen of buiten? Want als het binnen is, dan is het niet Ziggo's probleem en is het mooi dat ze je geholpen hebben.

Ziggo zijn grote prutsers, deze week ook weer....


Als je met afstand de grootste provider van het land bent, is het ook vrij logisch dat er relatief meer klachten zijn dan bij andere providers.
Wat ik vaak zie is dat Ziggo vaak de schuld krijgt van gepruts van gebruikers zelf. Natuurlijk maken ze ook fouten maar in de meeste gevallen worden die prima opgelost. Dat is ook belangrijk.

 
Het probleem was binnen Black Tiger.

 
in mijn geval lag het aan Ziggo, namelijk had ik jl. Woensdag geen beeld op Ziggo zenders wel op satelliet...zag dat op de kabel zender 0% signaal was....met Ziggo gechat en volgens hun aan mijn adres gegevens was er geen storing....dus lag aan mijn bekabeling....

ik dus zelf gegoogled en kwam er achter dat in mijn postcode regio aan het netwerk waren werken....

 
ik dus zelf gegoogled en kwam er achter dat in mijn postcode regio aan het netwerk waren werken....
Er wordt ook wel eens gewerkt zonder dat het aangegeven wordt helaas. Maar bij de telefonische helpdesk is het net als bij andere providers, je moet een beetje geluk hebben wie je aan de lijn krijgt.

Er zitten er bij die wat meer weten en kunnen dan de doorsnee helpdesk medewerker die ingehuurd wordt.

Dat is overal zo eigenlijk bij de grotere providers. Bij de kleinere wordt de helpdesk veelal door eigen mensen bemand en dat scheelt.

Het probleem was binnen Black Tiger.
Zoals gezegd, dan heb je echt geboft dat ze je gratis geholpen hebben.
Hou toch voor de zekerheid je komende factuur even in de gaten, ik weet niet of die monteur iets gezegd heeft maar zou dan zomaar kunnen dat ze je toch iets in rekening brengen. Misschien ook niet en dan bof je dus.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok BT dat is duidelijk

 
Black Tiger, ik heb vandaag weer een monteur op bezoek gehad, niet voor een storing, maar gezellig met een pilske erbij. ;)  

Ik zei dat zo tegen hem, en hij zei dat Ziggo bezig is met onderhoud aan het netwerk, dus dan kost het niets. 

Maar idd, ik houdt de volgende rekening even in de gaten.

 
Nou wel gezellig toch zo'n monteur op pilske? Kan nooit kwaad goede contacten te onderhouden met zo iemand.

Het kan inderdaad goed zijn dat als je vaker klachten hebt gehad en het vorige keer ook niet opgelost/gevonden is dat ze het mede door die werkzaamheden gewoon voor gezien houden.

Hoop het voor je.

Kennis van me zeiden ze dat ook en waren ze 4 uur bezig. Kreeg ie toch 2 uur van in rekening gebracht a 250 euro. Is gelukkig nadien na wat telefoontjes gecorrigeerd en uit coulance extra maandje gratis gekregen, maar wel goed dat we het zagen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan