Oorthermometer?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pffftttt….. nou moet de jongste hier ivm het coronavirus een oor thermometer aanschaffen.

Ze werkt in een bejaardenhuis op een afdeling waar Coronapatiënten liggen, en moet haar temperatuur regelmatig meten. 

Maar denk je nou dat er hier in Nederland nog ergens oor thermometers te koop zijn???

Alles is uitverkocht.

 
Ja wat had je gedacht?

Alles van dat soort dingen is uitverkocht. Ik denk dat jij wel echt voor zoiets naar Tilburg of Breda of zo zult moeten rijden om nog een beetje kans te maken er nog een tegen te komen. En zelfs dan moet je al geluk hebben.

Dat zal dus heel moeilijk worden. Ik zie dat bijv. online bij Kruidvat ook al de :kont: thermometers zelfs uitverkocht zijn.

Ik zie nog wel een winkel online die ze heeft van Braun, maar de ervaringen daar wisselen heel erg, met name langere levertijd dan afgesproken over hun producten dus daar zou ik niet kopen.

Misschien beste haar werkgever eens vragen waar zij denken dat ze dat nog kan kopen?

 
Ik heb er intussen eentje besteld, maar er zit een lange levertijd op.

Wat haar werkgever betreft vindt ik eigenlijk dat hij daar voor moet zorgen, leg er gewoon eentje op de afdeling weg met genoeg van die kapjes om te wisselen.

 
Ja ben het wel met je eens. Maar ja, niet te krijgen. Jouw idee is beter, gewoon eentje op het werk leggen met genoeg kapjes erbij.

 
Voorlopig zijn we voorzien, vrienden van ons hadden er eentje liggen die niet gebruikt wordt.

En wat het werk betreft, dat gooit ze deze week op het woord.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan