De jaarlijkse [freggel]BBQ?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen ik weet nog niet of deze  zomer nog doorgaat, ik hoop dat de regels versoepeld worden. 

Zoals het er nu voorstaat is het pas in September, maar dan hebben we vaak ook nog lekker weer,

en Bloemencorso gaat dit jaar helaas niet door, dus hopelijk gaan we de zaterdag 5 september, voor de eerste zondag van September lekker eten!!! 

Ik houdt jullie op de hoogte want het gaat wellicht een keer iets anders worden, jullie zitten dan namelijk in de Bourgondische streek!

 
Ik denk niet dat we in september al langs alle problemen zijn, zal inderdaad afwachten zijn voorlopig.

Bourgondische streek? Limburg dus! :)

 
Nee het bourgondische Brabant! 

We hebben met pasen een bourgondisch buffet besteld bij de traiteur hier, en we hebben hiervan 2 dagen kunnen eten, en de prijs viel hierdoor reuze mee! 

€77,- voor een warm en koud buffet voor 6 personen. ;)  

Ik heb nog wel wat lekkere gerechten waar ik 1 en ander mee aan kan vullen.

Moederdag volgende week een voorbeeld: Gehaktballen in tomatensaus en lekker boerenbrood...    En voor de hongerlijers bak ik ook nog wat kroketten. :biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moederdag is as zondag , meestal begint de week op maandag en is de zondag slot van de week en dus rustdag. 

 
Rustdag is het inderdaad, en de temperatuur knalt ook naar beneden. ;)  

Vandaar dat we as zondag het op warme gerechten gooien....

 
Poe he ze wil ontbijt op bed? Dat wordt een heel gesjouw om haar bed in de keuken te zetten naast het aanrecht?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan