NL -Alert-app

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik heb nog niks gehoord in het nieuws maar er schijnt een lek te zitten in deze app.

Of is dit onzin.?????

 
Op zeer hoog niveau werd geadviseerd om nl-alert direct te verwijderen. 

Heb dat gelijk gedaan !

 
Ik heb daar geen aparte app voor maar inderdaad was hier een groot lek. En dit was niet het enige lek.

Bij het donorregister zijn ze enkele harde schijven kwijt geraakt.

Twee externe harde schijven met een back-up van 6,9 miljoen donorformulieren met registraties en wijzigingen in het Donorregister in de periode 1998-2010 zijn zoekgeraakt, schrijft minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, dinsdag in een Kamerbrief.

Het is niet bekend wanneer de harde schijven zijn verdwenen. Het CIBG ontdekte afgelopen week dat de schijven niet meer in de kluis lagen waar deze werden bewaard. De organisatie wilde het papieren archief van het Donorregister gaan vernietigen. Op de harde schijven staat een digitale kopie van dit archief. Volgens de woordvoerder zijn de harde schrijven "waarschijnlijk niet beveiligd".


Dat vindt men dan "zeer vervelend". Je moest als bedrijf eens zo'n hoop onbeschermde data kwijt raken, dan was je nog niet klaar.

https://www.nu.nl/tech/6036495/datalek-donorregister-harde-schijven-met-69-miljoen-formulieren-kwijt.html

 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog steeds niks in UK werkt het wel goed

 
Het enige voordeel van zo'n app is dat je wat rode vlekken op een kaart krijgt te zien waar het incident zich voor doet, vermist de locatie aan staat of het gebeurt binnen de door jou aangegeven locatie.

Kan zelfs slechter werken als masten overbelast is terwijl de melding van de telefoon ook dan schijnt te werken.

Dus ik vraag me dan af waarom ze er nog een app voor uitgebracht hebben eigenlijk?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan