Zeer onsmakelijke reclame boodschap.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Heb al weken  een zeer onsmakelijke reclame bij zowat iedere pagina die ik open. 

Ga ik naar de foto's van het smakelijk uitziende gebak resultaten van Freggel1

Staat daar pal onder de bewuste reclame vannern goor oorsmeer verwijderaar. 

Ga bijna over mijn nek bij die reclame en deze verschijnt haast overal. 

Dus een adblocker geïnstalleerd , begint fun terecht te vragen deze uit te zetten omdat slechts 2 advertenties in beeld gebracht worden en voor inkomsten zorgen. 

Grrr Hoe kom ik daar vanaf. Is al zeker 2 weken zichtbaar. 

 
Pfoeh, ik denk dat BT hier een beter antwoord op heeft dan ik.

Maar ik stel toch even een vraag; Zie je de reclame op het forum, of op de website waar de foto naar geüpload worden?

Edit, ik lees het verkeerd dus, je ziet het hier op het forum. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus een adblocker geïnstalleerd , begint fun terecht te vragen deze uit te zetten omdat slechts 2 advertenties in beeld gebracht worden en voor inkomsten zorgen. 
Er worden meer advertenties getoond, maar schijnbaar blijft deze bij jou hangen, was me nog niet eens opgevallen.

Wat me nu wel op valt is dat bij mijzelf hier in de thread alleen wite blokken verschijnen rechts bij advertenties en onderaan.

We hebben slechts 2 reclames, rechts en onderaan de pagina. Echter het is zeker niet de bedoeling dat specifieke reclames echt storend gaan werken.

En inderdaad ben ik het helemaal met je eens dat een continue reclame van oorsmeer onder dat lekkers verschijnt.

Dus service van de zaak. Deze specifieke advertentie heb ik voor je uitgeschakeld. Dus als het goed is zou de adblocker weer uit kunnen.

Mocht weer iets echt storend/vervelend worden zoals nu, laat het gerust even weten.

Ik kan niet alle ads gaan uitzetten maar deze vond ik zeker terecht.

Ohja, kan een paar dagen duren voordat ie weg is.

Echter rechtsboven in de hoek heb je zo'n pijltje met een kruisje >X bij de advertentie.

Als je op dat kruisje klikt kun je ook aangeven "deze advertentie niet meer weergeven" en ben je er ook vanaf alvast.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fraai ik open dit forum lees freggel zijn verhaal. Wou net reageren dat het bij zijn uploads was. 

Las het verhaal van BT wou zeggen ik kan klikken op kruisje blijft komen en ook op i gedrukt en verteld dat ik die reclame niet wil en toen nar beneden gescrold en............

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Koekjes misschien?

Ik zie deze reclame namelijk niet. 

Maar ook zoek ik er niet op, dus misschien ergens naar gezocht wat hier mee te maken heeft? 

 
Nou we hoeven die reclame niet te supporten dus ik heb hem verwijderd uit je bericht The Matrix.

Ik geloof zo ook wel wat je me schrijft. ;)

Naast de getoonde advertentie heb ik nu ook hun url geblokkeerd. Laat me maar even weten als ie weer tevoorschijn komt.

Dat je hem niet uit kon zetten met het kruisje vond ik wel apart. Heb je iets draaien wat cookies blokkeert?

 
Bij het aanklikken van het kruisje verdwijnt hij wel maar even vrolijk wordt deze reclame toch weer geactiveerd. Mss wachten totdat deze niet meer actueel is. 

Maar wel een gore reclame , toch?

 
@the matrixkoekjes opruimen en iets op iets anders gaan zoeken met de grote zoek vriend wil ook wel eens helpen.

ik krijg advertenties met iets wat laatst gezocht is op deze pc

 
Het gebeurt alleen via Safari op mijn ipad. 

Vooral als ik een email open van wibnet dan wordt safari geopend en voila daar zijn ze weer. Ik ben nu aan  het zoeken of ik alles via chrome kan laten lopen. 

Het mooie van safari is dat ik een bladwijzer url als icoon op de startpagina's kan zetten .

Met chrome lukt niet.

 
Ik ben benieuwd of hij na mijn nieuwe actie nu verdwijnt.

 
BT  hier is hij totaal verdwenen , maar elders niet en dat is dan een gedeeltelijke oplossing.

Heb nu toch de adblocker in safari geactiveerd en ben verlost.

Maar nu moet ik via chrome en dan bladwijzers aanroepen om dit forum te openen .

Kan geen icoon vanuit chrome maken. 

Zoek wel een oplossing via chrome.

Ik gebruik hoofdzakelijk mijn ipad. 

Thanks

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opgelost
Adblokker voor safari heeft een whitelist waar ik nu fun ingezet heb en nu krijg ik geen melding meer dat ik de adblocker aub wil deactiveren. 

Thanks voor het geduld  en tips. Mijn oren zijn nu proper. ?

 
Super dat het nu opgelost is.

Hartstikke bedankt voor de melding en het unblocken weer.

Ik zie zelf niet elke advertentie hetzelfde, dus als er weer eentje echt te gek zou worden, meldt het gerust. (Y)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan