oude filmpjes

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

een film over het maken van de al oude antenne 14.9.1965

25 Prozent aller in Deutschland gekauften Antennen werden bei der Hirschmann GmbH in Esslingen hergestellt.

https://www.ardmediathek.de/swr/video/abendschau/antennen-produktion/swr-de/Y3JpZDovL3N3ci5kZS9hZXgvbzExNTc5Njc/

Neuordnung des Regionalprogramms von SDR und SWF

29.12.1965 

SDR und SWF führen ein eigenes Regionalprogramm für Rheinland-Pfalz und Baden-Württemberg ein.

https://www.ardmediathek.de/swr/video/abendschau/neuordnung-des-regionalprogramms-von-sdr-und-swf/swr-de/Y3JpZDovL3N3ci5kZS9hZXgvbzExNTY5Nzk/

 
Soms best mooi om te zien hoe de steden er vroeger bij lagen. Zelfs nog een tram, geweldig, hebben wij ook nog gehad en ze zijn bezig dat ding weer terug te brengen ondanks dat het een crime is, maar oke.

Die brug bij 't spoor ben ik vaker nog met de touringcar over gereden, ziet er heel anders uit, maar daar zitten dan wel herkenbare stukjes bij, Leuk!

 
Ik zie maar halve letters bij: Geplaatst door Dutch etc,  waardoor n.a.w. de link niet werkt 

 
Het zijn youtube filmpjes, die worden geintegreerd. Probeer eens met wat verder naar onder scrollen? Het kan zijn dat het iets later gaat laden.

Of heb je misschien iets draaien als noscript of een ander soort cookie of script blocker?

 
Of heb je misschien iets draaien als noscript of een ander soort cookie of script blocker?

Geen flauw idee, maar ben er nu achter gekomen, dat rechts klikken- koppeling openen in nieuw tabblad- wel werkt

 
Oke vreemd, maar in elk geval fijn om te zien dat je het zo werkend hebt gekregen.

 

Berichterstattung WDR-Fernsehen & Tagesschau zum Bielstein-Umsturz 15.01.1985

 
Ik ben niet zo van het Duitse, maar als er torens of zendmasten om gaan is dat wel interessant. :)

 
hoi,

40 Jahre Antennengemeinschaft Marienberg-Goldkindstein



 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan