Activiteit ongelezen

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ik heb het forum bezoek ingesteld op activiteit "ongelezen"

Krijg nu enkel de nieuwe postings en dat is oké.

Maar sommige nieuwe postings hebben meerdere pagina's en bij openen, start de posting met pagina 1 .

Hoe moet ik en waar wat instellen dat ik de laatste pagina met de laatste toevoeging als eerste krijg. 

Kan het niet vinden , of is dit niet mogelijk. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst even een andere vraag.

Waarom moeilijk als het ook gemakkelijk kan?

De activiteit "ongelezen" die jou enkel die nieuwe berichten laat zien, staat al standaard ingesteld op het forum. Althans nieuwe berichten.

Als je rechtsboven, net boven de "speciale service" op Nieuwe Berichten klikt, dan krijg je exact hetzelfde, alleen berichten die nieuw zijn sinds jouw laatste bezoek.

De status ongelezen kan je ook oudere berichten laten zien die je nog niet gelezen hebt.

Als je op het sterretje klikt voor het bericht krijg je volgens mij de laatste pagina te zien als er meer pagina's zijn.

Maar misschien kun je me even zeggen hoe jij het forum bezoek hebt ingesteld, met de opties bovenin de balk onder het kopje "activiteit"? Of vanuit je profiel? Of waar precies? Dan kan ik even nagaan of er nog betere opties zijn.

Echter als het gaat om nieuwe berichten sinds je laatste bezoek, dan kun je ook de al aanwezige optie rechtsboven gebruiken, naast de "markeer alles als gelezen" optie.

 
Hoi , 

Er zijn tig mogelijkheden en niet alles is even duidelijk ooit in het begin van het vernieuwde forUm heb ik de opties bovenin de balk onder het kopje "activiteit" voor ongelezen gekozen. 

Laatst had ik wat problemen met een starticoon op ipad. Hetgeen steeds niet lukte. 

Heb vorige week een oude backup van de ipad teriggezet. Hierin stond de startpagina icoon nog en functioneerde weer. 

Al tijden was de wens om in een multi pagina topic. De laatste posting als eerste te zien zodat ik niet eerst naar de laatste pagina moet gaan of  nog beter alleen de laatste posting 

 
Al tijden was de wens om in een multi pagina topic. De laatste posting als eerste te zien zodat ik niet eerst naar de laatste pagina moet gaan of  nog beter alleen de laatste posting 
Dat is dus al tijden mogeljik, door rechtsboven op "nieuwe berichten" te klikken en bij wat dan tevoorschijn komt op het sterretje te klikken wat er voor staat.
Als het goed is werkt dat ook zo onder de Activeit knop wat je nu gebruikt hebt.

Heb je inmiddels de link met "nieuwe berichten" waar ik naar verwees al geprobeerd?

Dat met die startpagina is echt iets lokaals. Dat blijkt ook weer omdat het nu gewoon weer werkt doordat die backup teruggezet is geworden. Als het aan de forum software gelegen had, dan had de icoon in die backup ook niet meer gewerkt.

Edit: Ik hoef zelfs niet eens op het sterretje te klikken, als ik bij Nieuwe Berichten gewoon op het bericht klik, kom ik automatisch bij het laatst geplaatste bericht.

Als je het forum zelf bezoekt moet je wel op het stipje of sterretje klikken anders kom je wel vooraan uit.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik het door heb , nooit dat sterretje in de gaten gehad. 

 
Geen probleem, kan gebeuren.

Maar zoals gezegd, als je die nieuwe berichten optie rechts boven gebruikt, hoef je normaliter dat sterretje niet te gebruiken, dat is dus alleen als je het forum gewoon bezoekt. Het icoontje "new" of "nieuw" indien aanwezig, kan ook meteen doorleiden naar de laatste post.

 
Verdomd het werkt  

* Activiteit ongelezen

Ik klikte altijd op in dit geval "activiteit ongelezen" en dan kom je op de eerste posting.

Nu klikte ik op * en gelijk naar de laatste bijdrage.

Je moet het maar weten , in principe zit in de kopregel een dubbele functie.

??

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja alleen het gekke is dat als ik op "Nieuwe Berichten" klik en dan gewoon op de bericht titel klik en niet het sterretje, dan krijg ik ook het laatste bericht te zien. Is misschien nog wat gemakkelijker.

Maar met sterretje (in sommige gevallen bolletje) werkt het in elk geval altijd. :)

Men moet het maar weten inderdaad. Ik vond het icoontje "nieuw" van diverse andere forum software ook eenvoudiger.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan