Scooby Doebie Dooh!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Was vroeger een leuke tekenfilm, maar nu is er een nieuwe film! 

SCOOB.

Vanavond kijken onder het genot van een schaal Bolussen. :biggrin:  



 
Leuk, maar ik zie toch liever de oude originele Scooby. Dit kan echter ook wel eens leuk zijn.

Momenteel even weer veel te doen, nieuwe seizoenen gekomen van o.a. Batmen begins, Queen of the South, mr. Iglesias en in augustus komt Lucifer ook weer met nieuwe afleveringen dus we kunnen weer vooruit. ;)

 
"Batmen begins"  is dat een serie of de hoofdfilm???

Ik heb de afgelopen tijd gekeken op Netflix naar de series

La Casa de Papel wacht op vervolg.

Vis a Vis "open einde" mss toch een vervolg vanwege succes.

Vikings wacht op vervolg.

En nu 

Gotham. 

Een hele zit, bijna iedere avond van 20u tot 24u

Niet omdat het moet maar omdat het kan.......

En dan onderuit hangen in bed en kijken via een IPAD. Tussendoor beweging 3x trap af trap op koffie, fruit, en de borrel (schrobbelèr) met een paar stukjes kaas. 

Dan kan moeder de vrouw zich beneden vergapen aan Beau, Jinek, L de Mol.

etc. 

 
Batman Begins is een hoofdfilm. Ik heb mij namelijk vergist, dus goed dat je dit aan kaart.

Ik bedoelde inderdaad de serie Gotham. Vergiste mij met Batman Begins omdat Gotham eigenlijk gaat over hoe het verhaal van Batman begonnen is met de jonge Bruce wiens ouders vermoord worden.

Wie had dat ook alweer gedaan? Ben 't weer kwijt. En dat gaat dan door totdat nu in de laatste aflevering van het seizoen hij als Batman tevoorschijn komt en Batman wordt. Vond het best een mooie serie.

La Casa de Papel heb ik helemaal gezien maar ja daar moet inderdaad ook nog een seizoen van gaan komen.

Hahaha, ja inderdaad, niet omdat het moet maar omdat het kan, bij mij is dat dan meestal zo tussen 02.00 en 05.00 ongeveer, ook bank liggen. Tussendoor wat snoepen en wat frisdrank of zo. Netflix is wel een uitkomst. Ik had ook nog een serie op Amazon, maar ben weer vergeten welke,  moet daar ook weer wachten op een nieuw seizoen.

 
Was dat niet The Joker die de ouders vermoorde? 

 
Chill is de moordenaar van de ouders van Bruce Wayne, de alter ego van Batman. Hij is een agressieve draaideurcrimineel die tijdens een overval Thomas en Martha Wayne doodschoot, toen zij hun geld en juwelen niet wilden afstaan

 
Voor zover ik het me herinner praatte Thomas Wayne rustig op de overvaller in en wilden ze wel geld en juwelen af staan maar was Chill nerveus en duurde het hem te lang en schoot ie ze toch gewoon dood.

Hij schijnt in latere films ook nog wel terug te komen heb ik begrepen. Heb ik eigenlijk nooit zo op gelet.

Maar deze serie beviel me goed omdat je nu eigenlijk het hele begin weet en dat geeft dan toch ook weer wat animo om de films nog eens te gaan bekijken.

 
Ben het met je eens.

Heb net seizoen 3 af. 

Morgen verder met s4

Prachtige serie met geweldige acteurs die de rol perfect neerzetten.

Mijn favo is de rol van penguin , geweldige acteur.

Van de films is de beste voor mij  the Dark Knight,  nog steeds genieten . Heath Ledgers superrol.

Heb deze al wel zeker een keer of 7 gezien. Binnenkort dus 8.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik ook met je eens, het is ergens een doortrapte halve zool die penguin maar hij zet hem echt perfect neer, je moet het maar kunnen.

Heb het hele seizoen nu gezien.

In het 4de seizoen wordt het een beetje "fantastisch" dingetjes die niet echt kunnen, maar dat hoort ook wel weer bij Batman. Alleen eentje vond ik net iets te ver gaan, maar dat verklap ik dan niet, dat zie je vanzelf wel. :)

In elk geval een van de weinige series waarvan het ook de moeite waard is om alle seizoen te zien en het niet zo is dat het in alle seizoenen steeds wat slechter wordt. Iets wat ik helaas bij The 100 wel ervaren heb. Daarom wacht ik nu ook tot het seizoen geweest is voordat ik alle delen ga kijken. Begon heel sterk maar werd op een gegeven moment een beetje te "fantastisch" (lees: onrealistisch) voor een serie die een stuk geloofwaardiger begon.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan