Wat is dit voor een muziekinstrument?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb het ooit al eens gezien, maar wat was het nou weer wat deze dame bespeeld met haar handen?



 
Prachtig he, dat nummer van Ennio Morricone.

Ik heb altijd gedacht dat dit stukje gezongen werd door een zangeres die hoog kon zingen, klinkt bijna net zo. Nooit gedacht dat zo'n instrument dat kon doen.

Dat muziekinstrument heb ik voor 't eerst gezien bij een aflevering van The Big Bang theorie waar Sheldon Cooper er een keer mee op de proppen kwam, en uiteraard niet zo mooi bespeeld als deze dame het kon.

Wel een beetje Startrek muziek als je goed luistert. :biggrin:



 
Het origineel wordt wel door een zangeres gezongen.

Moet ook een versie zijn van Night of the Proms.

Met de koptelefoon op hoor je echt wel verschil, hoewel de dame in kwestie het niet verkeerd doet

 
Oh zie je, dat dacht ik ook. Maar in dat geval is het toch wel geweldig dat die zang met dit apparaat zo enorm goed na te doen is, als je de ogen dicht doet hoor je vrijwel geen verschil. Op een enkele kleinigheid na.

Ik zal niet met de koptelefoon op overigens. Maar blijft schitterend. Ben ook eens gaan kijken, die apparaatjes kosten ook nog enkele honderden euro's. Grappig instrument.

Ben het nog eens gaan beluisteren, nu kon ik 'm iets harder zetten dan 's nachts en vooral in het begin is het inderdaad wel te horen, maar ik blijf 't knap vinden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan