Daar gaat mijn bier!!!

Gelukkig dat ik niet in zo'n attracties ga anders kwam mij ook het een en ander weer naar buiten toe. :eek2:  ?

Phuuu...  Mij wat te akelig. Moet je echt tegen kunnen lijkt me als je er niet misselijk uit wilt komen. Maar ze vinden wat uit zeg.

Die Sound Machine lijkt op een kleinere versie van de Air Danter qua functionaliteit en vormgeving. Da's voor die wat niet zo hoog durven zeker. :biggrin:

 
Ik weet niet wat die attracties kosten, maar op de kermis in Tilburg betaal je daar al rap een tientje om jezelf even door elkaar te laten schudden!

Maar als je dan kijkt bij Disney Parks.

Dit zou ik graag eens meemaken!



 
Vroeger toen ik nog kleine kinderen had ben ik in Almelo met lef in zo'n octopus gaan zitten met dochter lief. Het was niet druk en 17u55.

Nou dat heb ik geweten. Omdat het niet druk was en er geen belanghebbenden voor de volgende rit aanwezig stonden, trakteerde de exploitant ons op een rit van 10 volle minuten. 

Never nooit meer twee dagen liggen kotsen van de misselijkheid.

Wat was ik hondsberoerd. Er naar kijken wordt ik alweer misselijk duizelig en komen de oliebollen omhoog. 

Voor mij geen kermisattracties meer. Alleen met de kleinkinderen een rondje lopen en als geldschieter fungeren. 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk he als ze die knop op de lange tijd zetten! 

Ik heb ooit eens met de jongste hier in een attractie gezeten in Tilburg waar ik een signaal gaf van STOPPEN!!! 

Het zag er aan de buitenkant niet gevaarlijk uit, en het ding was maar 3 meter hoog, en het kon niet hoger want er stond een metalen frame boven, dus ik dacht dit zal wel meevallen...

Dus met die toen nog kleine meid ingestapt. 

Lekker in die 2 persoonsbank, en toen begon het, linksom/rechtsom, maar ineens gingen die stoelen omhoog en zie ik dus een dikke zware metalen paal, en tja toen ging we dus 3 meter omhoog en over de kop en links en rechtsom! 

Ik heb toen echt doodsangsten uitgestaan, niet voor mezelf, maar meer voor dat kleine meisje wat naast me zat.

Voortaan dus eerst even kijken wat zo'n apparaat doet. :biggrin:  

Gelukkig wordt ze dit weekend 20 en kan ze zelf beslissen waar ze zich door elkaar laat schudden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahahaha ja ik ken dat "probleem". Heb hier ook eens een langere rit gehad in de Hully Gully en daar was ik ook niet echt happy mee.

Nadien toen ik ouder was ook een extra lange rit in zo'n inktvis. Geweldig wat een fijne machine was dat. Geen wonder, ook pas 3 maanden oud.

Achteraf heb ik nog geluk gehad, op de laatste zondag van de kermis (wij waren er toen net weer uit) brak bij de volgende rit zo'n complete bak af. Gelukkig alleen enkele lichtgewonden. Oorzaak bleek metaalmoeheid te zijn, en dat bij zo'n nieuwe machine.

De eigenaar heeft de machine na reparatie verkocht en ook geen nieuwe inktvis meer gekocht zo geschrokken was hij.

Maar het lijkt me toch leuker (en je wordt er minder misselijk van) als je een extra lange rit botsauto's krijgt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan