Jump to content
Sign in to follow this  
freggel1

Tijdloos!!!

Recommended Posts

Ik weet dat ik het forum niet mag overspoelen met muziek en videoclips, maar ik ben een afspeellijst aan het maken met muziek uit de jaren 70, 80 en 90 om over een paar weken hier de buurt eens op zijn kop te zetten!!! 

Wat ik dus zoek en aan het downloaden ben is muziek uit onze tijd, maar dan zoals ze het nu als ouwe lullen spelen.. 

Ik weet niet of onze grote tijger het hier mee eens is, maar ik zou er graag een top 1000 van maken, en dan kijken hoeveel hits we krijgen op joeptoep... 🤪

Voorbeeld[jes] 

Edited by freggel1

Happy Funboardin'

Spotnet staat barstens vol met muziek uit jouw tijd. 

Of gaat het alleen om de clips?

Edited by the matrix

groet,

the matrix

Het gaat alleen om de clips matrix. 

Maar ik heb er al erg veel, ik moet echt eens een dag gaan zitten om de dubbele er tussen uit te halen, en dan alles wat goed is in 1 map gaan zetten.

Happy Funboardin'

19 uren geleden, freggel1 zei:

Ik weet niet of onze grote tijger het hier mee eens is, maar ik zou er graag een top 1000 van maken,

Zolang je die top 1000 op joetjoep maakt en niet hier heb ik er geen problemen mee.;)

Greetings, Black Tiger

Komt goed Black Tiger, zodra ik hem klaar heb dan zal ik hem hier wel doorlinken, want je zult altijd zien dat ik 1 of ander goed nummer vergeet.

Happy Funboardin'

Ik ben nu nog steeds bezig met die favorietenlijst, en er zitten echt toppers tussen!  

Momenteel zit de lijst op 637 videoclips, ruim 10 gig! 

Maar ik zit nou even te vogelen hoe ik deze lijst om kan zetten naar een tekstbestand ipv alle clips hier weg te zetten. 

Even een paar uit de lijst die ik aan het maken ben [ik stop er mee want anders krijg ik ruzie met ome BT.... verrek dat rijmt :D ]

Happy Funboardin'

Lijst omzetten in een txt bestand;

Open powershell

Ga naar de map waar de nummers instaan bv in map d:\muziek\favorieten

Typ cd d:\muziek\favorieten

Er verschijnt d:\muziek\favorieten op de volgende regel

Typ dan dir > nummers.txt 

In de map verschijnt dan de lijst in txt formaat. 

Succes

groet,

the matrix

De nummers staan niet in een map op de harde schijf, maar op mijn Nas, dus in het netwerk,

en dat kan ik op deze manier niet benaderen denk ik.

Happy Funboardin'