Apple spul

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.477
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
   Op 1-8-2020 om 17:25,  the matrix zei: 

Daar doe ik alles mee

netflix delen

videoland delen

Spotify delen

Hoe doe je dat delen dan?
Of bedoel je dat je met je devices (iphones en ipad) op de Appletv in logt en op die manier ook naar Netfix c.s. kunt kijken?

Of ook van andere TV's want ik weet bijv. niet hoe ik met mijn TV boven naar mijn AppleTV beneden zou kunnen kijken.

Met delen bedoel ik dat ik het abonnement deel met anderen. 

apple tv is verbonden  middels hdmi met 1 tv helaas niet te streamen naar andere tv's .

Netflix en videoland en apple tv zijn ook zelfstandig op de ipad en iphone te bekijken.

Wel is het mogelijk om bv vanaf ipad een applicatie naar APPLETV te streamen.

 
Dat je het abonnement delen bedoelde dat dacht ik al, maar ik dacht dat je het via de AppleTV deed, omdat het er zo onder stond.

Wij delen ook bijv. een Netflix abo, maar dat mag je maar met 4 devices max. bekijken met dat abo. Wat ik me nu wel eens afgevraagd heb is of je op een gegeven moment niet tegen die beperking op loopt als je dat met meer mensen doet.

Als mensen bijv. ook op hun telefoon en iPad gaan kijken want dat telt toch ook als device of niet?

 
Van de 4 bedoel je toch? Ik zie bij Netflix alleen 4 schermen staan.

Alhoewel er op ons abo ook met 5 gekeken wordt, maar schijnbaar niet tegelijk want die melding hebben we gelukkig nog niet gezien.

 
Ik heb het hier Netflix ook op meer dan 4 apparaten geïnstalleerd, maar er wordt nooit meer dan met 4 toestellen tegelijk gekeken.

 
Met de oude afgesloten abonnementen mocht je op 5 devices totaal kijken Nu is dat terug gebracht naar max 4 

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergis jij je niet met 5 profielen? Ik heb nooit iets gezien met 5 devices. Ook als ik terug kijk naar oude berichten op Tweakers en elders gaat het om 4 apparaten en 5 profielen.

Schijnt dat Netflix het zelf ook niet goed vindt om het account met vrienden te delen volgens een bericht van oktober verleden jaar:

https://www.superguide.nl/nieuws/o-oh-je-netflix-account-delen-wordt-binnenkort-moeilijker-series

Ergens kwam ik ook een bericht tegen dat je het op een onbeperkt aantal devices kon zetten, maar slechts 4 tegelijk kon gebruiken.

Tot nu toe is er bij mijn weten echter nog niemand afgesloten.

Wel las ik ergens anders nieuws, en dat is dat ze van plan zijn nog dit jaar met een abo voor mobiele devices te komen. Zou iets van 4 euro per device gaan kosten. Lijkt me echter niet zo interessant voor dat geld.

 
Het kan zijn dat mijn zoon zijn kids als account heeft . En als die kids kijken hij niet kijkt.. Dat zou mijn vergissing dan verklaren. 

Ons is het 1 keer overkomen , bleek dat 1 account thuis op 3 devices had gezet en allen in gebruik. Toen ging netflix even op slot. Duurde een half uur. 

Een  account helemaal blokkeren heb ik ook nog niet vernomen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ging netflix even op slot. Duurde een half uur.
Oh echt? Gelukkig maar een half uur dan. Ik heb het wel voorheen eens gezien. Toen hadden we nog een abo voor 2 devices en keken er 3 mensen. Toen kwam het wel eens voor dat iemand zo'n melding kreeg, maar dan zetten we gelijk Netflix uit.

Afgesloten zijn we 1x geweest, maar geen idee hoe lang dat duurde want toen is het abo meteen omgezet naar het duurdere voor 4 devices dus dag er na werkte het weer en heb zelf niet opgelet hoe lang ie er uit heeft gelegen.

Als het maar een half uur is dan is het nog wel te doen.

Heb je geen Amazon Prime?

Wij draaien die hier op 3 devices, twee dochters en mezelf, dat is het maximum.

Overigens las ik dat je schijnbaar ook films van Netflix en Amazone Prime kunt downloaden. Alleen maar naar tablets dacht ik.

 
Nee ik heb geen amazon prime.

En ook disney niet.

Dat je netflix films kunt downloaden klopt alleen ik weet niet hoe.

Moet ik aan mijn dochter vragen die doet het vaak. Alleen zij is net als wij hier ? gek.

Volgens mij zou het ook op de APTV 4K kunnen. Zoek ik ook even uit..

Grt

 
Ja die link had ik gezien vanmiddag, elders had ik wel gezien dat het met ios apparatuur zou kunnen, maar misschien was dat bij Amazon Prime of Videoland, dat weet ik niet meer.

Schijnen ook weer allemaal voorwaarden en regels aan te hangen. Zolang ik ze dan niet op mijn NAS kan opslaan en van daaruit bekijken is het toch niet zo interessant. ;)

 
Het is alleen interssant als je je favoriet  serie kunt downloaden op je tablet of iphone en je bent op een lokatie/vakantie als je geen wifi bereik hebt. 

Verder zie ik het nut ervan niet in.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan