Brabants feestje bouwen!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Maar van de weergoden heb ik gehoord dat die Brabanders weer te veel aan het feesten zijn alweer, dus vandaar dat er bij jullie wat meer schrikbarende slagen te horen zijn zodat die Brabofreggels weer hun grot in gejaagd worden.

 

Ja sorry, laat die bliksem de komende dagen maar knallen hier boven de Freggelgrot!!!  

 

Vanaf morgen gaan wij een feestweek/weekend inzetten! 

 

Jammer maar je bent maar 1 keer 25 jaar getrouwd!!!  

 

Lekker op zaterdagmiddag beginnen met de familie-----> Borrelplanken een BBQ-en.

 

Daarna zaterdagavond de buren ----> Een lekkere Partypan van de poelier, en knalharde muziek en discolicht [=misschien nog even naar onze zuiderburen om het af te sluiten met een mooi stuk vuurwerk], en dan rap de deur op slot voor de BOA's

 

En dan op zondagmiddag de Freggels!!! Mijn vrienden groep.

Lekkere halve haantjes op de BBQ, met Vlaamse friet, en appelcompote/stoofpeertjes....  Op zijn Limburgs toen we samen op vakantie gingen in Valkenburg.

 

Lekker heel de avond goeie muziek, met dat lijstje wat ook weer in een ander topic staat.

 

Freggeltje gaat hierdoor weer lekker 3 dagen bakken en kokkerelle
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En, leuk feestje gehad? Lekker droog hoop ik? Of is dat komend weekend?

 
Nee joh, dat is komend weekend!!! 

 
Ik wordt vandaag niet vrolijk van het huidige advies dat iedereen aangeraden wordt, om met niet meer dan 6 man op een feest te zijn??? 

Alles is bij ons op dit moment gepland op kleine groepen van maximaal 15 man, en daar is ook de drank en het eten voor ingeslagen/besteld.

 
Oeioei... kan me dat levendig voorstellen maar het is dan ook een zeer dringend advies. Dat is niet voor niets.

Vervelend dat dit net nu weer moet gebeuren met die aangescherpte maatregelen voor thuis. :(

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan