Hoeveel discotheeken en andere gelegenheden volgen nog???

Status
Niet open voor verdere reacties.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Hier in de grensstreek sluit ook een grote discotheek haar deuren, en dit dankzij Covid-19!!!

Hoever moet het nog gaan, en gaan deze mensen ooit nog de kracht krijgen om hun goed draaiende zaak terug op te starten?

Ik ben er in mijn jonge jaren samen met de andere Freggels vaak geweest.

Het bericht wat te lezen is:

Ook Highstreet 2.0 redt het niet, populaire discotheek in Hoogstraten sluit opnieuw de deuren

HOOGSTRATEN - In de hoogtijdagen was het een ‘Nederlandse feestkolonie’ in België, maar nu valt voor de tweede keer het doek voor de roemruchte discotheek Highstreet in Hoogstraten.

Nadat in 2014 de Vlaamse familie Van Ostaijen al de stekker eruit trok, is ‘Highstreet 2.0' nu ook ter ziele.

Genekt door de coronacrisis.

Bron: BN De Stem



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Genekt door de coronacrisis.
Gemakkelijk gezegd maar is dat wel zo? Ik lees al dat het de tweede keer is. In 2014 was er geen Coronacrisis toen was de "downfall" van discotheken al bezig.

Volgens mij heeft Covid-19 nu alleen het laatste duwtje gegeven van iets wat er toch al zat aan te komen. Discotheken raken namelijk uit de gratis.

Wij hadden er hier in Limburg ook een hele doos, enkelen in Limburg zelf maar zeker ook diverse bekende en druk bezochte discotheken in België. Er heeft er geen enkele overleefd. De tijd van discotheken heeft zijn hoogtijdagen gehad en is wel zo'n beetje voorbij.

Enkele groten zullen overleven en de rest delft het onderspit, net als bij forums trouwens.

Het probleem Covid speelt bij alle horeca, niet alleen disco's en er zijn al veel horeca zaken gesloten en zullen er nog veel meer volgen helaas.

 
Aangezien iedereen met gevoel voor timing DJ kan spelen, zijn er ook veel prive disco's ontstaan.

..en om eerlijk te zijn ben ik ook zo'n iemand die het DJ verleden weer een beetje heeft opgepakt en af en toe een dansavondje organiseert. ??



Mijn speeltje.

Het is best geinig en het ingewikkelde gedoe van vroeger is er gewoon niet meer. Het apparaat kan alles wat jij wil dat het doet, al is het wel een beetje oefenen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan