Series op Netflix en Videoland?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Wij zijn al een tijdje lid van Netflix en Videoland. 

Eerst had ik zoiets van het is gewoon vooruit kijken, maar ervaar nu dat het toch wel handig is om series vooruit te kunnen kijken, of kijken op een moment dat wij dit zelf willen.

Gewoon handig om een bord op tafel te zetten met kaas en worst, en de frietpan aan met bitterballen wanneer wij dit willen!   

En waar kijken wij dan naar???  

Op de zondagavond deel 2 van Undercover, nu nog een beetje een misser vergeleken met deel 1, maar je hoopt op beter.

Maar er zijn nog zoveel series die mooi zijn, dus wat ik graag zou willen weten wat is jullie topper? 



 
Netflix:

Heb de volgende series uitgekeken

Sommige zijn in het Spaans keuze is engels nasynchroniseren maar wel ondertiteld.

The 100

El Chapo

Vivir sin permiso

Vikings

La casa de papel

Sherlock

Vis a vis

Queen of the South.

 
netflix:

undercover

La casa de paplepel :lol:

eigen kweek

B.

 
Ja Undercover is wel leuk, eerste seizoen leuker dan het tweede (mijn persoonlijke smaak), en bij Boets om de hoek. :biggrin:

Undercover

La casa de Papel

El Chapo

The 100

Sherlock

Queen of the South

Gothem

The Blacklist

Brooklyn Nine-Five

How to get away with Murder

Gomorra

Lucifer

The Order

Star Trek Discovery

Mad Men

Fauda

Better call Saul

El Dragon

Brigada del Costa de Sol

Dracula

Colombiana

en nog een doos anderen. :)

 
Wooo BT wat heb je veel vrijetijd.

Een aantal wat hier staat heb ik ook gezien.

Mijn laatste is 24 .

 
Jaaa... ik kijk heel veel 's nachts. WAO he, dan heb je veel tijd. De doos anderen moet ik nog zien, behalve misschien 1 of 2. Al wat ik hier noemde heb ik al alle afleveringen van gezien.

Best gaaf. Soms erg verslavend als je een serie kijkt, om door te blijven kijken.

 
De O is voor jouw niet van toepassing denk ik.?

Met jouw kennis ben je nooit ongeschikt.

Ik heb de zelfde letters achter mijn naam staan AOW.

Zins de corona ben ik thuis gebleven van mijn werk en kijk ook wat meer naar de tv.

 
Ik moet nog een paar minuten voordat ik de letters mag omdraaien, iets an 10,5 jaar nog zo'n beetje dacht ik. 

Dan is de O inderdaad meer toepasselijk. :)

 
Ik zie hier intussen veel series die ik eigenlijk nog wil kijken, maar ik vindt het veel te verslavend om er aan te beginnen. 

Ik weet wel, ben nu ruim 17 maanden ziek thuis, maar ik ga niet te veel naar die tv zitten kijken. 

Wat ik wel keek in het begin van deze periode was: Our Planet van David Attenborough.

Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen.

 
Inderdaad, ook een mooie serie, niet aan gedacht maar hoort ook in het rijtje "en nog een doos anderen" thuis, waaronder ook nog een serie over seriemoordenaars. Er zit echt wel het nodige bezienswaardige bij.

Ook inderdaad prachtige natuurfilms.

Volgende is momenteel nog niets over de grootste bankroof in Colombia maar daarna komt de miniserie over de Challenger aan de beurt.

Lijkt me ook zeer interessant.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan