Nieuw logo voor Fun en Duck, wie?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Misschien zijn er leden die het leuk vinden of hun hobby er aan hebben om grafisch iets te maken.

Mocht je het leuk vinden om een nieuw logo te ontwerpen voor het gezamenlijke Satellite Fun en Duckfiles forum zien we dat graag tegemoet en maak je kans dat jouw logo op ons forum gebruikt gaat worden.

Dezelfde vraag zal op het Duckfiles forum gesteld worden.

In overleg met het Eendenteam zal dan gekozen worden welk logo er gebruikt gaat worden, of misschien gaat er wel met enige regelmaat gewisseld worden tussen eventueel aangeleverde logo's.

Breedte zal niet zo gek veel uit maken, maar probeer de hoogte onder 150px te houden, liefst rond 100 px  of 110 px zodat het ook goed kan passen.

We zijn nieuwsgierig naar jullie inbreng.

Via postimages.org kun je deze hier plaatsen middels de img tag.

 
Dun en Fuck?

Wat is er mis met dit logo?

Je zou ik het klein "duckfiles" in het huidige logo kunnen verwerken samen met de kop van Donald er in.

 
Gewoon houden zo, is toch prima?

 
Wat is er mis met dit logo?
Er is niets mis met dit logo we gebruiken dit al jaren.

Dit zo houden lijkt mij echter niet eerlijk t.o.v. Duckfiles. De integratie van dat forum brengt veel informatie en ook gebruikers met zich mee.

Het is niet meer dan redelijk, dat gezien we de naam al op satellitefun.org houden en Duck er naar gelinked wordt, dat ze op zijn minst kenbaar gemaakt worden in het logo. Het is immers een samenvoeging van beide partijen, geen overname.

Misschien dit logo met het Duck eendje erbij zoals het Duck forum kan ook, maar we zien wel, leek gewoon een leuk idee om dat vanuit de gebruikers te laten komen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik beschouw mezelf toch een beetje als lid, ondanks dat ik moderator ben, en ben dus toch een beetje aan het spelen gegaan, en heb het volgende voorbeeld: 

  https://postimg.cc/vg1D19xM

 
Hoi BT & Freggel

Allemaal leuke ideeën, maar hoe wil je dit samenvoegen dan?

Wij op satellitefun zijn erg netjes (ik wil niet interpreteren dat Duck dit anders doet hoor!) maar ik persoonlijk vind satellitefun gewoon geweldig; wat mij betreft hoeven er geen aanpassingen gedaan te worden.

Je hebt dan ook een nieuwe Moderator nodig; ik stel voor om de ruzie met MAS3 bij te leggen en dat hij de nieuwe Moderator wordt.

Ik vond hem altijd een van de beste Moderators: streng, rechtvaardig en begripvol.

Nou Jongens, dit is mijn mening.

Groetjes,

Bones

 
Natuurlijk mogen moderators ook mee doen freggel1, iedereen mag een bijdrage geven.

Dat vind ik op zich mooi gevonden wat je daar gemaakt hebt. Alleen zal het vermoedelijk minder goed leesbaar worden als het minder hoog wordt. Moet natuurlijk wel duidelijk zijn. Maar mooi bedacht!

@BonesSamenvoegen is uiteindelijk een noodzaak geworden omdat beide forums nauwelijks meer leven. Duck nog meer als Fun, maar het is tanende. Door beiden samen te voegen heb je weer iets groters, en dat kun je dan weer uitbouwen met andere zaken.

Vroeger lagen Fun en Duck verder uit elkaar, mede vanwege dat er op Duck toen veel aan keys werd gedaan, dat is al jaren niet meer. Maar willen we overleven zowel als Fun alsook als Duck, dan kom je daar niet onderuit.

Natuurlijk is het zo dat we wel proberen de sfeer te houden zoals ie is, het gezelligste forum van Nederland.

Een ruzie bij leggen met Mas3 hoeft wat mij betreft niet te gebeuren, mijns inziens is er geen ruzie. Ik kan me niet herinneren dat hier ooit een mod streng is geweest, maar hij was zeker een goed moderator, ben ik zeker met je eens en er is ook geen enkele reden waarom hij hier als gebruiker niet welkom zou zijn.

Ik denk niet dat we een nieuwe moderator nodig hebben, want sowieso komt Eendenteam erbij. Maar als dat nodig mocht blijken, dan kijken we wel wie er geschikt is maar ook wie er zin heeft om dat te doen, want men moet ook willen natuurlijk en er tijd voor hebben.

Daarnaast beslist ET dan mee wie er moderator wordt.

 
Dankzij The Matrix en Boets is er al een mooi logo ontwikkeld. De opzet is al te zien bovenaan ons forum op dit moment.

Zoals in de aankondiging bij de Belangrijke Board informatie aangegeven zal de downloadsectie verdwijnen, dat zal spoedig gaan gebeuren.

Om dat samen met het forum weer aan te schaffen is toch een beetje een groot bedrag dus dat komt misschien later, indien gewenst.

Mochten er mensen zich geroepen voelen om toch een kleine donatie te doen voor aanschaf van de forum software, dan zien we die graag tegemoet.

Dit kan via de Paypal knop aan de zijkant van ons forum. Via de "Doneren" knop kan men dan een bedrag over maken op onze Paypal rekening. Dit kan via Paypal of Creditcard.

Het bedrag staat standaard op 0,00 dus men kan zelf iets invullen wat men gepast vindt. Alles is welkom.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan