Jump to content
freggel1

Ligt het aan Firefox of aan Microsoft?

Recommended Posts

freggel1

Vraag:

Ik heb sinds een dag of 2 een vreemd probleem. 

Ik speel dagelijks een paar spellen via Facebook, en dat doe ik via Firefox, maar nu dus sinds een dag of 2 [niet Doe maar]

krijg ik dus als ik een spel start via Firefox een wit scherm, en dus het geselecteerde spel kan ik dan niet spelen. 

Ga ik dan naar de nieuwe Edge, dan kan ik het spel wel spelen??? 

Is dit een instelling in Firefox [die bij mij up to date is, en ik heb er zelf niks aan veranderd] of is het een spelleke wat MS aan het spelen is om ons naar hun browser te dwingen?

Happy Funboardin'

Black Tiger

Hmmz... kijk eens boven in beeld bij Firefox. Het kan zijn dat het met Flash Player te maken heeft, die gaat er uit en dan moet je in Firefox wel toestemming geven dat hij Flash mag starten.

De meeste games in Facebook zijn volgens mij wel al in html5 dus ligt er natuurlijk aan welk spelletje dat het is ook.

In Edge zit een eigen Flash versie ingebouwd die nog wel automatisch ondersteund wordt.

Greetings, Black Tiger

freggel1

Ik zal er morgen wel een naar kijken. 

Iig bedankt voor de tip!

Happy Funboardin'

freggel1

Ik was deze even vergeten, maar ik weet nog steeds het probleem niet. 

Dat Flashplayer stopt dat weet ik, maar ik heb altijd maar bij 1 spel de melding gehad of dat ik flash player wou gebruiken, en bij deze spellen nog nooit. 

Het werkt wel via Edge, dus het zou goed kunnen dat het wel aan de player ligt, maar ik eerlijk zeggen dat in na dat Facebook zelf met een nieuwe lay-out en vernieuwing begonnen is dat ik wel meer dingen mee maak.

Happy Funboardin'

Black Tiger

Ik heb nog altijd het oude Facebook thema. Het probleem zou zomaar eens aan de nieuwe Facebook layout kunnen liggen want ik had ook de ervaring dat die niet lekker werkte.

Vandaar dus eerst terug middels FB Purity en nu via de "Revert Site" addon, voor zolang dat werkt.

Maar om welk spel gaat het precies? Misschien dat ik eens kan testen met mijn Firefox, met de oude FB layout en zien of ik iets kan ontdekken?

Greetings, Black Tiger

freggel1

Het gaat om 2 spellen, Garden tales en Fish story.

Happy Funboardin'

Black Tiger

Op het oude thema heb ik geen problemen met het spelen van Fish Story.

Greetings, Black Tiger

toska

hou er rekening me flash uptodate of niet 2 januari 2020 verdwijnt flash player ook alle flash games.

Maar geen nood om mijn website heb ik al meer dan 18000 html5 als vervanging en er komen er nog steeds bij?

facebook heeft er niets eens zoveel?

• Like 1

https://www.games4you.be/

https://www.elektrischefieters.be/

Black Tiger

Dat klopt, ik kreeg vandaag ook al een melding van Flash zelf dat ondersteuning zou stoppen en of ik het wilde verwijderen. Heb nu nog op de "herinner mij later" geklikt maar het gaat sowieso stoppen inderdaad.

Greetings, Black Tiger