Hardware of software probleem ???????

X

xinetic

Ik heb een Humax 5400 met aston cam, loader 1.36, hw oak I&II 2.1, sw 1.01.08. regelmatig als ik mijn Humax op standby zet gaat deze na verloop van tijd ??? helemaal uit het display is helemaal leeg en het standby lampje is dan ook uit, ik moet dan de Humax een aantal maal met de hoofdschakelaar uit/aanzetten (met tussen pauzes) daarna geeft deze weer een teken van leven en werkt alles weer perfect. Kan dit een software probleem zijn (ik denk zelf van niet er is al een keer opnieuw software ingezet door de verkoper, met daarna hetzelfde probleem) of is dit echt een hardware probleem. Heefd iemand dit probleem ook (gehad), zo ja wat is er met de Humax gebeurd om het probleem te verhelpen.

 
Ik heb met de Humax al aardig wat gekke software problemen meegemaakt maar dit nog nooit, ik denk dus dat het hier een hardware probleem betreft.

Ik zou eens praten bij de zaak waar je hem gekocht hebt en kijken of die een oplossing kunnen bieden.

In de trend van een ander of indien hij niet nieuw is een reparatie.

 
Ja, dit ruikt duidelijk naar een voedingsprobleem, de tuner heeft toch genoeg verluchting?

 
Probleem is opgelost, ik heb de ontvanger kunnen omruilen voor een nieuwe, schijnt toch een hardware probleem geweest te zijn, want nu met de nieuwe ontvanger, met dezelfde software heb ik geen problemen meer.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan