HIC10108PNL

ratje deze site had ik al maar waar staat de FILE????

IN HET NEDERLANDS

 
Je gaat naar board Satnerds.

Je klikt op Forum/Humax nederlands Forum/Hic10108p in het nederlands.

Tiny

 
Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe dat patchen van een hummie nou gaat?

Of naar een FAQ wijzen.

Ik heb totnogtoe alleen iets over verschillende loaders gezien, maar weet niet hoe dat in mekaar zit.

Voordat ik met zo'n box ga spelen wil ik er eerst wat meer van weten.

 
Hi MAS3 !

Dat patchen gaat erg eenvoudig...check eerst even welke loader- & firmare versie je Humax heeft (STB Status) dat is wel belangrijk. De juiste patch d/l en vervolgens uploaden naar je Humax met bijvoorbeeld WDN4OAK+.

Op onderstaande link staat de procedure duidelijk beschreven: http://www.humax.co.kr/support/support_down7.htm

Suc6!

was signed,

theGIZMO

 
Is het normaal, waneer ik mijn eigen plaatjes over HIC10108NL heen zet, ik de Nederlandse taal weer kwijt ben?

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het beide kan; mijn plaatjes en de Nederlandse taal.

 
Hi Cluyveduycker,

Nee is niet normaal, ik zie eerlijk gezegd het verband ook niet. Ik heb net de Nederlandse versie gedownload en de pictures aangepast met Backgrounder Patcher 1.02 (heb je ook die foutmelding van receiver-type niet) en vervolgens geupload naar Humax en kon gewoon Dutch als language instellen.

was signed,

theGIZMO

 
Hi Gizmo,

Ja, krijg de foutmelding "receivertype: umbekannt". Maar dan kan ik niets meer wijzigen omdat de foto's dan niet verschijnen. Hoe heb jij dat dan gedaan om toch te wijzigen?

 
Hi Cluyveduycker,

Klopt, deze meldingen zijn voor de Humax 5400 begonnen vanaf versie 1.02....daarom gebruik ik niet de meest recente release van Background Patcher maar bovenstaande. Je mist qua functionaliteit niets en zonder problemen alle achtergronden aanpassen. Mocht je de 1.02 versie niet meer kunnen vinden op het Net dan mail ik hem wel.

was signed,

theGIZMO

 
Gizmo

zou je mij jou versie van background patcher willem mailen?

alvast bedankt..

go1kwz@hotmail.com

 
Jongens,

Allemaal bedankt voor het meedenken. Het werkt met de laatste file van SchumiNL.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan