nieuwe irdeto cam

  • Topic starter salmonella01
  • Startdatum
S

salmonella01

Salmonella,

geen goeie binnenkomer voor iemand die al een special member status heeft ,want...

dit is duidelijk geen nieuws!

probeer je vraag te plaatsen daar wat het hoort

ik heb het dus verplaatst.

xgabox

moderator

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Moi allemaal

Heren even het volgende, ik heb deze week een nieuwe IRDETO CAM gekregen en deze geeft problemen met alle providers behalve canal+

zelfs wallbanger kan er niet mee uit de voeten (de led's op de interface blijven branden)

ik heb denk alle files die ik kon vinden geprobeerd de pic file van cobra werkt maar geen beeld dus de eeprom file werkt niet

heb zo ongeveer alles geprobeerd wat ik weet, maar het lijkt er op dat de CAM het probleem is

aLS IK DE cam probeer uit te lezen staat er alleen maar irdeto access ik krijg de versie niet te zien wat ik ook doe

als ik een kaartje maak voor de humax 5400 met embed irdeto cam werkt het kaartje perfect

stop het kaartje in de cam en dan no go

Heb trouwens ook gehoord dat deze nieuwe cam's niet kunnen worden geprogrammeerd naar 4.06 se

weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen of moet er een nieuwe pic en eeprom voor deze cam gemaakt worden

graag uw reactie hier op

want ik ben eigenlijk uit gescheten met deze irdeto cam

salmonella

[Edited by xgabox on 09-02-2001 at 21:33]

 
Salmonella,

Uit hetgeen wat ik uit jou verhaal haal, heb jij een Irdeto euro cam in je bezit.

Voor zover ik weet heeft deze een landen kode in zijn programma.

dit wil zeggen, dat hij maar met 1 provider over weg kan, en al helemaal niet met de duitse betacrypt.

Daarom heb je waarschijnlijk wel beeld op C- maar niet op de rest.

Mocht dit niet helemaal juist zijn, wordt ik wel gecorrigeerd door iemand.

(((Ik heb in de wandelgangen gehoord, dat deze cam al wel gekraakt is en dat bijv. de Italiaanse kanalen (Irdeto) al wel te zien zijn, dus meerdere prov. op 1 kaart.

Dit werkt (nog) niet voor betacr.)))

 
Klopt helemaal goed!

Ik heb ook zo'n nieuwe irdeto cam gekocht en enkel de c+ kanalen zijn te decoderen.

Ik wacht nog steeds op het bericht dat ook deze cam allcam te programmeren is!

Succes.

 
Moi allemaal.

Bedankt voor de snelle reaktie ,toch fijn zo'n board

Na wat te hebben rond gebeld hebben jullie inderdaad gelijk

het cammetje is niet om te programmeren op dit moment

het schijnt te zijn afgeschermd in de eeprom van de cam

ik hoop dan ook dat er snel iemand wat vindt om de cam weer gebruik's vriendelijk te maken

en trouwens ik heb geen idee hoe ik aan die status kom xgabox...........sorry voor de verkeerde posting deed ook maar naar dat ik verstand heb

 
geef niet salmonella,,dit doen we slechts om er geen zoek board van te maken ,deze melding heeft jou in ieder "geraakt" zodat jij die fout niet gauw weer maakt.

want je bent "special member"omdat wij dat zo beoordeeld hebben.

leuk toch!?

 
Even tussen neus en lippen door, ik heb mij laten vertellen dat sommige sat.dealers een speciale progger hebben voor modules die defect zijn geraakt.

Nu schijnt het dus (het kan een spookverhaal zijn!) dat sommige van die dealers ook al de nieuwe irdeto modules hebben omgeprogt tot allcam!

Maar die zullen het nog even voor zich houden vrees ik.....

 
moi

klopt ik heb ook gelezen dat er in Nederland een zaak is die dat doet.

schijnt een zaak te zijn in Papendrecht

zij rep de ci cam's die zijn verkloot met het omprogrammeren

en het schijnt dat ze ook de cam's open maken en er een all cam van kunnen maken

Ik heb alleen nog niet gehoord of het ook klopt en of het goed werkt met betacryt.

we blijven het volgen

bedankt voor het vertrouwen xgabox en ik zal de volgende keer zeker beter nadenken

Een ezel stoot zich zelden twee maal aan de zelfde steen, maar een ezel dat stomme dier stoot zich wel een keer of vier. hehehe

 
rare beesten hoor ezels maar ff wat die cam betreft ik heb ook zo'n klungel liggen als er nieuws is hoor ik het graag

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan