alle ppv vrijschakelen ???

I

ilya

Is er al een proggie welke alle ppv kan vrijschakelen?Dus voor Taq, Pal en de Kaas???.Ik ben een tijdje op vele sites op opzoek.Voor mijn gevoel bestaat dit proggie niet.Wie kan dit bevestigen????

=ILYA=

 
wallbanger draait hier op de humax en zet alles open. Is dit een antwoord op je vraag ? of snap ik je vraag niet helemaal ?

Groet,

C4

 
@ See4,

Jouw Humax heeft dit probleem niet. Alleen de C+ SECA dozen. Zie de ontelbare postings op dit board en andere.

Zoals ondergetekende, zijn deze satliefhebbers aangewezen op de eindeloze herhalingen van C+NL en het FTA pakket. Er wordt nog druk aan gesleuteld.

@ Ilya,

Ik vrees dat je gelijk hebt. Nog even afwachten(of een Hummie kopen).

Nitwit

 
Ik heb sinds kort een echostar 3000 IP Viaccess met ci aston 1.05(Ik heb mijn flipje vanwege " het gezeur" met K.P.T. ingeruild voor echo)

Ikheb een orginele seca kaart(MOSC) in mijn astonnetje.Wat mij b.v. direct op viel bij b.v. taquilla is dat ik na enkele minuten de melding kreeg No wright to watch this program.Dus ik dacht ik moet waarschijnlijk een PPV event proggen.Verder constateerde ik dat ik b.v. de ene taquilla mag zien en de andere blijkbaar niet.Ook bij b.v.de K. zit ik soms in de previeuw mode.Komt jullie dit bekent voor??

Het kan ook aan de software liggen.ik moet nog versie 300 downloaden(ech0star).

Ik hoop te vernemen dat de echo ongevoelig is voor de canal + grappen en dat er gewoon sprake is van de juiste sofware downloaden.

Daarnaastv meen ik me te herinneren dat er ook vrijschakel software moet zijn voor PPV event!!!>Ik weet niet zeker.

=ILYA=

 
Als je echt je MOSC kaart wilt gebruiken om alle PPV kanalen te zien, heb je wel wat werk ermee. Dat ligt niet aan de software voor jouw echostar, dat is gewoon een gegeven feit voor het gebruiken van de MOSC in een Aston module. Je moet dus inderdaad steeds de PPV event proggen vooraleer je naar een PPV-film kunt kijken, en die moet je dus eerst loggen. Kijk voor een duidelijke uitleg nog eens naar de topic van Franx: http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=1162

Ik raad je dus aan om toch maar gewoon een GW te gebruiken, dan werkt het toch feilloos. Of met wallbanger, ook geen probleem.

 
@Mercie, Marciemarc, het is me duidelijk.Als je met Mosc werkt ben je de klos.,Ik weet wel hoe je de events op de kaart moet zetten.Maar ja met een gw lijkt me toch effe makkelijker.Wat me wel opvalt, als ik mijn receiver uit zet en weer aan zet heb ik ineens beeld op mijn Kiosk etc.Of het beeld lang zichtbaar blijft weet ik niet. In ieder geval dus dan maar mijn au files op het GW zetten.Is het verstandig om de 4e byte op 00 te zetten, dit i.v.m. voorkomen van geen beeld????

THankx

=ILYA=

 
Wat bedoel je 4e byte op 00. Die van je PPUA's ? Maakt voor GW niets uit waar deze op staat.

MTB

 
Ik hed de 4ebyte op ff gezet.Het was geen succes.Vervolgens op 00 00 11 22 gezet, en MK01 op 11 22 33 44 55 66 77 88.En toen......had ik permament beeld.He he.

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan